Teil 4:
Es nimmt keine Ende....Zipties...Stecker...Klemmen....Kabel...wieso mach ich das??....Ach ja...weils Spass macht und man sehr intim mit dem Moped wird.....
Was habe ich heute gelernt:
Die Konter-Mutter auf der linken Seite der Schwinge was "lose"...keine 10 nm angezogen...Pic 37
Der Kardan, zu meiner Ueberraschung, sieht noch sehr gut aus und hat absolut kein Spiel..Pic 41
Die Wellendichten am Getriebe-Ausgang ist total dicht und sieht wie neu aus. (da mach ich nix dran) Pic 42
Die Einspritz-Düsen sind verfärbt (braunisch) und haben eine dünne Ablagerung...da wird mal geputzt...
Hier wieder die Meilensteine:
Remove rear Shock Absorber.
- Unclip the 2 ESA plugs from rear shock and secure electrical wires to the front subframe.
- Remove rear shock absorber (top 50 nm – bottom 58 nm)
Remove Swing Arm and Drive Shaft.
- Remove paralever arm – front bolt (42 nm)
- Right side – remove center and 3 outer screws (9 nm)
- Left side – remove cover – loosen and unscrew counter nut (145 nm) and unscrew center bearing bolt (20 nm – loosen – 7 nm final)
- Right side – lift swing arm slightly and remove bearing plate and plug.
- Remove swing arm to the rear with drive shaft in place.
- Cut zip tie and remove front rubber sleeve.
- Remove drive shaft.
Remove Throttle Bodies and Throttle Cable Splitter.
- Remove throttle bodyguards
- Remove left and right cylinder head protectors
- Remove fuel injector (5 nm), unplug all electrical connectors.
- Cut zip ties and loosen attached electrical cables on the lower side of the throttle bodies and along the rear sub-frame.
- Undue the throttle body clamps (4) and remove them.
- Take off air intake ducts from throttle bodies
- Remove throttle bodies and secure to front frame
- Take off throttle cable splitter from air intake housing.
- Secure all electrical wires, throttle cable splitter and throttle bodies to the front frame.
- Remove clip from breather hose on left cylinder and pull hose off.
- Cut all zip ties also the rear subframe and mark all electrical connectors.
- Move electrical wires and secure them to the front frame.
Release clip and remove gearchange rod.
Das wars wieder für heute.....
Viel Spass!!