motsahib
tolle leistung
gebracht!!!!!!!!!
hut ab!!!!!!!!!
weiter so frätzi!!!!!!!!!
vg
motsahib
gebracht!!!!!!!!!
hut ab!!!!!!!!!
weiter so frätzi!!!!!!!!!
vg
motsahib
bitteschööön:weiter so frätzi!!!!!!!!!
vg
motsahib
Zeigt nur "Vom Benutzer entfernt" an.Neues Video
bei Zeit 2.47 sieht man scubapauli
und ich 4.04.47 am Sonntag..ich sach nur 4:15 am sonntach
wiiiiiederholllluuuuuung!
Bei Baja Saxonia, vorerst nur für den 2. Tag. Rest folgt.Wo stehen die Ergebnisse online? Andrés pdf-link klappt bei mir nicht...
Deshalb... OK....Rest folgt.
Prämie nur für den 3. Platz, leider. Link angekommen, merrsi.wie schauts mit der siegerprämie aus?
link angekommen?
mfg
motsahib
Vergelt`s Gott.Deshalb... OK.
Glückwunsch zu Platz ZWOA.
G`winnst etz Du a amoi wos????Vergelt`s Gott.
Merrse, warscheinle nia. Mei schiksal.G`winnst etz Du a amoi wos????
Glückwunsch Oida!!!
...mia machan amoi an "Navigationkurs"...dann bist oiwei vorn!Merrse, warscheinle nia. Mei schiksal.
war des wos mia obgäd. hod a da skubabauli scho gsagd. Schneu issa ja aba wen no des navigian ned war...mia machan amoi an "Navigationkurs"...dann bist oiwei vorn!
Roadbooklesen auf boarisch!!!!
war des wos mia obgäd. hod a da skubabauli scho gsagd. Schneu issa ja aba wen no des navigian ned war
gschriem. Des gleich war a im Tagebau. ihob an Frätzi und de andan am easdn Dog gwiess 3 meu übahoid. Do hob i ma dengt, des gibds doch ned, wo far i omamand dass de euwei scho da san. I far wia a gschdöada und de san mid eanara gmiadlichkeid a scho da. da kannd i ma des schneufarn ja sparn wenns andas a gäd....woassd`as äh! Uns hams in Spanien meara wia drei moi üwahoid, de Navigatorenspezialisten und zum Schluss samma sogor mia am letzten Dog no undda der ersten gwen!
Da Eddy hod gsogd, i woas ned wo Du hifahrsd, i fahr etz oafach moi hindnoch.....i kenn me nimma aus.... und.... zua Brotzeit war ma rechtzeitig do!!!