GS-Angie
- Modell
- R 1200 GS :-) + KTM 350 freeride
Unterhaltet euch doch mal weiter auf bayerisch, ich les das so gern!!!!!
Jetzt wo ihr euch ja doch kennt
Jetzt wo ihr euch ja doch kennt
[/COLOR]
Fritze , Du Bläde Sau !!!!
Zu Hochdeutsch : Sei gegrüßt mein Freund Friedrich! Es währe schön gewesen Deine Identität früher Preis zu geben um keine Mißverständnisse aufkommen zu lassen!Laß uns weiter Freunde sein
BOKI
Boki du bist so charmant da wird einem schwindelig ![/COLOR]
ja so kriegt er jede rumBoki du bist so charmant da wird einem schwindelig !
du weist wie es geht
Servus BOKI,
Guten Tag sog i net,
liabe Grias God oder .....“Hi“ wia ma jetzt a so sche sogt in Bayern,
Also Servus Gemeinde, ´ja i bin`s da Fritz, danke Tiger für die Kurvorstellung.
Den Namen habt`s ihr mir ja sogar gegeben bei der Ingolstadt Ausfahrt.
Mei aber sche wia ma der Buat wallen Spürte beim BOKI,
sorry BOKY wollt de net Aufregen.
Für die aus Norddeutschland und so, ich wollte Ihn nicht aufregen.
Aber du hast scho recht, da kanntat ja jeder daherkema ;-))
Also i bis da Fritz aus Muc, mit der Orangen Twin und am ST war i scho des öfteren, griaß eich !!!
[/COLOR]
Zu Hochdeutsch : Sei gegrüßt mein Freund Friedrich! Es währe schön gewesen Deine Identität früher Preis zu geben um keine Mißverständnisse aufkommen zu lassen!Laß uns weiter Freunde sein
BOKI
Beleuchtung in pink, wie spannend ;-))so aus:
...
Boki du oida Lätschnbene, war doch eh klar das des da Weitlazipfe vo da Haidmuhi is.
Chris
Sprich, wenn mich mal einer auf bayerisch anbratzt, ist das immer lieb gemeint!!!!?Servus Chris,
do sigsd das wieda , das de Norddeitschn vom Boarischn wenig bis gar koa Ahnung ham. "Du oida Lätschnbene "(Beutet: Du, der mit dem gelangweilten Gesichtsausdruck)oda "Du bläde Sau"(bed. Du Schelm), is ja nix zum eigschnabt sei und koa Beleidigung.Wia mächst jetzt des dene da om vazain??? Gnaua gsag ERKLÄRN?
I sog nur !! Gelebte Sprachkultur.
........
Boki
Hörma, FJS war auch ohne Untertittel. Ist viel lustiger wenn ich euer Schreibsel laut synchronisiere, abba dat könnt ihr ja nich hören
da wäre ich nicht unmbedingt und immer dieser überzeugung.Sprich, wenn mich mal einer auf bayerisch anbratzt, ist das immer lieb gemeint!!!!?
zum glück nich!
ich habe lange genung im norden exiliert gelebt und auf vielfältige weise versucht, den herrschaften nördlich vom elm "di boarische red" beizubringen:
Andreas: vergiss es . es geht nicht. es ist unmöglich. der nordländer ist nicht in der lage, konbsonanten und vokale auf boarisch kongeniale art zu verschleifen. di kennas ned. as bloabd hoit imma a aobgkackst
gsschdamme(i?)
niggs für ungut
da wäre ich nicht unmbedingt und immer dieser überzeugung.
Hä Monopod,zum glück nich!
ich habe lange genung im norden exiliert gelebt und auf vielfältige weise versucht, den herrschaften nördlich vom elm "di boarische red" beizubringen:
Andreas: vergiss es . es geht nicht. es ist unmöglich. der nordländer ist nicht in der lage, konbsonanten und vokale auf boarisch kongeniale art zu verschleifen. di kennas ned. as bloabd hoit imma a aobgkackst
gsschdamme(i?)
niggs für ungut
da wäre ich nicht unmbedingt und immer dieser überzeugung.
Hä Monopod,
Schwingst di hoid auf dei Boxakrax`n und kimmst zum ST oba !!
Kandadsd Glick ham dasd Andschi sigst !! De derf aba koana olanga weilsd da sonsd oane auf de Bratzn gibt !!
Boki
Trugge keunem Ossen van vier, diäm Piärre nit van hingen un diän Luien nit van allen Sie-enHä Monopod,
Schwingst di hoid auf dei Boxakrax`n und kimmst zum ST oba !!
Kandadsd Glick ham dasd Andschi sigst !! De derf aba koana olanga weilsd da sonsd oane auf de Bratzn gibt !!
Boki
oh mei, Boke!wann des so aonfoch waar! zwengs dem schindluadrign wedda konn i d'reibn no ned hoi(l)n
oba wanns wedda bessa wiüad, no is vasprocha! OKEI ??
mussd scho endschuiggn, dee schreibarei vo dem boarisch iss nedd EINFACH
PS die dame aus dem hohen noorden würde ich mich nicht mal mit der ...zange anlangen trauen.
und etz dua i beddn, doss ihra koanna vazöilld, was i gsogt hob