SG3
Also meine 1250 hätte Liste auch 23700 gekostet. Die damals alternative Multistrada lag bei 25500 und kein Rabatt durch große Nachfrage möglich.
Da muss der Bonsai ran und den Betatester machen...Also liebe 1300er Besitzer schnell 100tkm runter rasseln und berichten damit ich auch bestellen kann. Bin echt gespannt was da so an Kinderkrankheiten hervorkommt.
I can not believe itAlso, the axle must be replaced at least every 80,000 km.
„nice“ information - be so kind and share the source.The new R 1300 GS (KA1) has new service requirements compared to the R 1250 GS (K50).
BMW introduced a maintenance item to inspect and lubricate the cardan shaft every 20,000 km.
Previously this was only recommended.
Also, the axle must be replaced at least every 80,000 km.
The oil filter is no longer a screw-on filter. Now it's an open paper filter sitting in an oil bath.
There is an o-ring cover that seals it inside the engine. Similar to 650GS.
Oil capacity is now 5 liters instead of 4 liters.
Now there are also 2 air filters. 1 on the left intake vent and 1 on the right intake vent. (DNA wants to get married..)
The oil level window is now a long rectangle instead of the traditional circle.
i hope its not true...or else its a serious thingI can't believe it
Auf der TB ist der Metzeler Tourance Next aufgezogen - vermute mal, bei den anderen 1300 ern auch.Welche Reifen waren da drauf? Ist es bei den MTN2 geblieben?
a friend shared it on Greek GS forum but only as a text , i asked him about the source , i wait for his responce“nice” information - be so kind and share the source.
In meinen Augen trotzdem ein Rückschritt....So wie bei vielen Mopeds ( den meisten?) IM Motorgehäuse mit einem Alu-Deckel.
Wieder sowas, wo man mit Tankrucksack drauf nicht drankommt
Mit einem Tankrucksack wird jede GS zum MultiplaWieder sowas, wo man mit Tankrucksack drauf nicht drankommt
Und das neue Topcase ? Würg….Mit einem Tankrucksack wird jede GS zum Multipla