coufi
fesch....Schau moi, mei bajuwarische Ader...
i hob oba scheints a a schwäbische ader
könne se des grad nomoi sache ... i mach mir glei insch blüsle
fesch....Schau moi, mei bajuwarische Ader...
Hübsche Buidl hosd do eineg`schdeid! Seahr fesch! Wirgle!!!Schau moi, mei bajuwarische Ader...
wos i sog, do wird über'd schweinarei gred und scho san'd buam doServas Iha Mädl`s!
Ois easy?
@coufi: Liabs Gerdal,goarnix duad ma weh Is so! Do kimmd da Macho,Macho wieda duache! Vo weng seiba butzn!
@beak:Gabi des machsd Du scho richde,a schee in de zwischräum ge! Wei ned das ma si bugga muaß und ma sichd na no an Flusn!
@husti: Laß da nix song, hosd scho rechd, dasd in `d Berg gehsd, hosd wenigsdns Dei ruah vom Müll ausedrong
@ HvG: Hubert, so war des gmoand ge, so hosd g`sogd das I mid de Madl umgeh soi?
@Waldy: Hosd g`seng, so gehd des
Vo weng mia und a schweinarei! Wennsd auf de Seidn schaugsd, na hosd g`nua Schweinarein Oiso nemdro de andan valinkungen!fesch....
Gei, des is oberaffengeil, i hob mia fast i d´Hos´n g´macht wia i des 1. moi g´seng hob.fesch....
scho gö - isch genialGei, des is oberaffengeil, i hob mia fast i d´Hos´n g´macht wia i des 1. moi g´seng hob.
des zaubawort hast microfaser ... da fusselt nix.Echt, bei Schweinkram wean do so schnei, owa wennst eana s´Müll-aussedrong schaffst, dann maul´ns!
Und außadem Fredl, bei mia wiad nicht mit flusenden Tüchern und Lappen geputzt... Gell, nur das Feinste vom Feinsten füa mei Moped. De wean hintahea sofort g´wasch´n de Lappen und koa 2. Moi net hea g´numma!
Wos, wia, a no des Haushoid`sgeid vaschwendn wosds vo uns na griagds! Do sparsd amoi sauba na konnsd da an Harra lumbn kaffa! Des flußd a ned und den konnsd 1000x moi hearnemma!Echt, bei Schweinkram wean do so schnei, owa wennst eana s´Müll-aussedrong schaffst, dann maul´ns!
Und außadem Fredl, bei mia wiad nicht mit flusenden Tüchern und Lappen geputzt... Gell, nur das Feinste vom Feinsten füa mei Moped. De wean hintahea sofort g´wasch´n de Lappen und koa 2. Moi net hea g´numma!
Wohear dad I nachad an Harralumpn kenna,ha?des zaubawort hast microfaser ... da fusselt nix.
do sicht ma moi wieda das'd mauna koi ahnung haum
waunst mir jetzt ano sogst wos des isWohear dad I nachad an Harralumpn kenna,ha?
Des is a sündteure Firma de iah Putzzeig an Manna vakaft, weil si des Hausfrauen go net leist´n kinnanwaunst mir jetzt ano sogst wos des is
Aha! Woher hosd Du nachad des mid dera Mikrophasa, ha? Des is nämle sowos! De hom sogar a eigens Budsmiddl earfundn! Jawoi!I wor a amoi a Hausmo! Oiso a Jungg`sei! So! Jeds hob i`s da gem!waunst mir jetzt ano sogst wos des is
Warst dann auf´m Tupperware-Abend a scho moi?Aha! Woher hosd Du nachad des mid dera Mikrophasa, ha? Des is nämle sowos! De hom sogar a eigens Budsmiddl earfundn! Jawoi!I wor a amoi a Hausmo! Oiso a Jungg`sei! So! Jeds hob i`s da gem!
Mergsd wos! Ohne uns kanndads goar ned Haushoidn, oda übalemDes is a sündteure Firma de iah Putzzeig an Manna vakaft, weil si des Hausfrauen go net leist´n kinnan
JA!!! Weil das ist so schön, das Zeuch!Warst dann auf´m Tupperware-Abend a scho moi?
Ja, schön teuer und so unpraktisch im Schrank!!!JA!!! Weil das ist so schön, das Zeuch!
und vielleicht auf ana desuparty a noWarst dann auf´m Tupperware-Abend a scho moi?
und vielleicht auf ana desuparty a no
.
.
.
.
.
ois vatreta