coufi
hihi - des gabat a schene mowalaDes konnsd laud song! A ganz Draggl Wassa hob I g`suffa auf oamoi
hihi - des gabat a schene mowalaDes konnsd laud song! A ganz Draggl Wassa hob I g`suffa auf oamoi
Des war hoid mei Draam! I ko ja a nixe dafüa! Aba neggsds moi werd I mei Hirn oweisn vo da Carmen zum drammado gibts oba schenare.... mir gfoid jo de carmen electra vü bessa.
Vo weng gem! I hob zum Speze am neggsd n Moing g`sogd ea soi moi de Balkondüa afmacha, wei I ned woas wia lang dassa werdhihi - des gabat a schene mowala
du mir is jo wurscht vo wem du dramst, hauptsoch in meine dram kummt da richtige vurDes war hoid mei Draam! I ko ja a nixe dafüa! Aba neggsds moi werd I mei Hirn oweisn vo da Carmen zum dramma
I hätt jetzt gedacht a Weißbier!Des konnsd laud song! A ganz Draggl Wassa hob I g`suffa auf oamoi
Naa! wei sunsd häd I de ganz Fraun dobbed g`seng und des warad na z`vui g`wenI hätt jetzt gedacht a Weißbier!
Vielleicht host davoa scho a bo Weißbia g´habt...???Naa! wei sunsd häd I de ganz Fraun dobbed g`seng und des warad na z`vui g`wen
kane details bittscheVo weng gem! I hob zum Speze am neggsd n Moing g`sogd ea soi moi de Balkondüa afmacha, wei I ned woas wia lang dassa werd
Schaugds amoi wos I g`fundn hob!
puuh....da bin i jetzt zufällig drüber gstolpert....Hallo Moni
du host doch gsogt du mächasd um a Moped schaun.
Host scho oans gfundn bzw. host überhaupt scho Zeit ghobt zum schaun?
a vergiß des - de regn se jo ned wg. unserem thread auf.hey kinners
hab mir gerade den thread mit den dialekten durchgelesen.....
i find's schad, daß sich manche so, na ja, a bisl drüber aufreget ...mir machet nix he on es isch luschtig zom lesa..... ausserdem beläschtiget mir ja koinen in andere thread's...da wird ordentlich gschrieba
Wer auch immer des liest....nehmt's ons net übel....der / die Admins ham ja auch noch nix gsagt, dass mer des net sollet....
I hoff, des bleibt so
Es häd no des komplede a gam, aba des hob I bessa g`fundn!VOI SUUPAAAAAAAAA
i hob des ois kind scho gern gschaut... wir haum daumois in wien scho kabelfernseh ghobt