manfred180161
Ond wenn se des ao edd koh, no hodd sichs ghedd!
wieso, isch dô heit ôbäd äbbes schbezjälls?ziehst den heute Abend an?Airo Commander Factor.
Den gab es nur noch in meiner Größe.
Glück gehabt
Sodele,So, ihr schwäbische Qu-Fahrende,
damit es eich et langweilig wird, han i a schees Video ausgraba.
Dia jonge Frau färt sogar em Manne uff ma Bierdeckel drvoo
New videos ytb #newvideo #bikergirl #stunt #motorcycle #bike #moto #drift
Seid wann hods Fiedle an Schbitznama?des Mädle soll halt a lange Ondorhos aziaga. Dui verkeldet sich so ihr Bronzgschirrle.
Du hosch auf jeden Fall glei gwisst was i moin ond des isch des wichtigschde. Fiedle isch aber au net falsch!Seid wann hods Fiedle an Schbitznama?
Auf jeden Fall beherrscht des Mädle ihr Moped. ReschpäcktSodele,
obbrs glaubed odr ned, derre hon I damals s´ fahre glernd
Ciao
Alex
Home - Schlachthof NürtingenSodale,
am Mittwoch om halb siebane sitzad mir aus ES, Filder, NT ond Remsdal wieder zum Veschbr en Nürtingen em Schlachthof. Wenn no oiner drzu komma will dann freit ons des. Schreib mir oder em Hogi a kurza Nachricht, dass mir plana kennad.
Martin
I ko nigs me planeSodale,
am Mittwoch om halb siebane sitzad mir aus ES, Filder, NT ond Remsdal wieder zum Veschbr en Nürtingen em Schlachthof. Wenn no oiner drzu komma will dann freit ons des. Schreib mir oder em Hogi a kurza Nachricht, dass mir plana kennad.
Martin
Hosch dees etz dôhanne abgschriiba?"Er moint gwä!"
Ha noi, im KTM ForumHosch dees etz dôhanne abgschriiba?
Deswäga werdet doch fir diea Botschafter en Wijetnamm ond dromrom moischdens Schwôba gnomma (schdatt Bärliner oder Südschweda). Die wissat zomindescht, wia dort diea Hauptschdadd richdich hoißt.Ha noi,
Martin ka i die beim Beantworte von dene viele Nochrichda ondorschdiza?Sodale,
Martin
Des wärmor uffgfalla, machschdorkoenesorga!Bis jetzt no koiner. Kaa das sei, dass i streng riacha dua?