waffel
…ond heit an dr Fluh am Sulzberg kurz vor Obrschdaufa
Anhänge
-
1,2 MB Aufrufe: 56
Dui Berg isch halt oifach et mei sach. Nix gega des Mädle abor dera ir Musik isch halt nix fir mi.Zo os kommst äls grad gnuag von der Saxa wen Berga Andea wiedr em Faudahau ihr Konzert gibt,no kennsch Grad moina seisch em Saxalendle. So hat amol soa Goisszo mir gsaid, so seiss schon schee aber dLeid verschdod se ned. So isch No au wiedr
Anhang anzeigen 499056
I hock grad am Neckerufer zu Nürtingen , sinnier a bissle rom ond drenk an Kapputschieno
Anhang anzeigen 499058
Dohoim isch au schee
Aber näägschter Dooschdich goht's zom Domi-Träffa Nähe Passau
Alde Freind träffa.
Ihr send au definitiv ned dr Nabl der Welt!Do hosch au widr räecht, abr zu ons bauet se au koine Glois fir abartige Bedräg.
Des said an scho faschd Gelbfiassler. Bei eich hoisst a normala Obschtwies, Boomstigle, des verschtohd doch koi Sau.Ond wia di do schwätzed, do verschdosch koi Word.
Alle Achdong, Rechdschreibong fom Feinschta. Erinnert mi an a Liad, des isch aber an Eschtereicher wo do sengt "Expresso & Tschianti"Kapputschieno
Des hoist Boomschdigle ond net Boomstigle.Bei eich hoisst a normala Obschtwies, Boomstigle, des verschtohd doch koi Sau.
a Giadle isch bei ons a gleunor Garda. Do hen mir onsre Tomada; Paprika; Gurga an Salat vielleicht no paar Äbira ond andors sach drenna.Od z'Messinga sagat se Giadle. Sell gaht hald scho ens Hohazollerische. Dia hend a weng andera Ausschbrach.
A schees Bilde vom Allgäu. Wie bisch gfahra?…ond heit an dr Fluh am Sulzberg kurz vor Obrschdaufa
Noi heidanei, des hoisst Obschdwies odr Obschdgarta!!!Des hoist Boomschdigle ond net Boomstigle
Do wo dr Albert aus deinr Signadur au herkommt. Jetzt kommsch du!Hergodsack wo komsch abor au her?
Haja, dia drei Geissle dr Menschheid:...... ond nadierlich d'Älblor.
Ha dui kosch scho oglotza, musch halt dr Ton ronderdreaJetzt isch soweit, dass i sogar dui Helena Fischr haira keet.
i moin des war da Waffl oder da HogiSagad amol, da hads doch neilich dea Vorschlag gäa, dass mir oos mal in dr Reddichbar en Deizisau dreffat. Soll mr des et amal macha? Ond wer kennt den Wirt ond kaa des organisiera?