Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; Also solla mr no nägschda Midwoch ohpeila ond dˋ Räddichbahr ohfahra? I däd no am Daischdich reserwiera uff „GS Schwoba“ sofern dr Wäddrberichd...
waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
Also solla mr no nägschda Midwoch ohpeila ond dˋ Räddichbahr ohfahra?
I däd no am Daischdich reserwiera uff „GS Schwoba“ sofern dr Wäddrberichd guat isch!
Wenn bei mir des Freidäschda bis dohnoh ett glabd, au ett schlemm, I komm noh sˋ nägsch mohl 😊

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
aue, des mit denne Obschdwässrla isch grad ganz ohgschiggd - i hau en so dermasana rauda ond entzondana Hals, i glaub des.däd ett guat, do duat sälbschd s‘ kalde Hahnawassr scho ohahgnehm brenna 😩
Waffl do hilfd no blos no ois Kammilatee

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
Also solla mr no nägschda Midwoch ohpeila ond dˋ Räddichbahr ohfahra?
I däd no am Daischdich reserwiera uff „GS Schwoba“ sofern dr Wäddrberichd guat isch!
Wenn bei mir des Freidäschda bis dohnoh ett glabd, au ett schlemm, I komm noh sˋ nägsch mohl 😊
Wäga mir scho. Om wievl Uhr?

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
Sodale, i fahr heit mit meinor Engldochtor ens Allgai. Nahzuas gohts ibor dDörfor und zrick wart i mol ab. Vieleicht a schdigle ibor d Audobah des schdelld sich no raus. En Reichabach (des isch bei Oborschdorf) gehmor ens Freibad ond dort hods an guada Biergarda, do gibts erschd a gscheids Middagessa ond dornoch kommt a Abkühlung em Nadurbad.

Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
I wär am nägschda Mittwoch dabei. I kaah ab halbr siebane.

Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
So, da hann i no a schena Werbung gfonda. Isch halt et mai Bier, aber trodzdem schee gmacht.
20220614_171619.jpg

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
…mir henns brobierd ond des schmeggd wia a Gräbfrutbier (odr s‘ war scho nomgschnabd)

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
…mir henns brobierd ond des schmeggd wia a Gräbfrutbier (odr s‘ war scho nomgschnabd)
Waffl des isch egal. Des Mädle auf dem Bild isch a nedda ond des isch au was wert.

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
Japp, wia I schomohl gschriaba hann - denne khert heit no nochdräglich da Zengga uff dreivirdlnaine druggd.
Abr velleichd sod mr oifach aussrhalb BW mol mit de Leit schwäzza, wa dia vo dem Slaugn haldad, evenduel langds no au uff halbnaine drugga 😂, weil 12 Milliona isch edamohl grad wenig…

Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
Jetzt amal wieder ebbas friedlichers.
I hau grad a Brod bagga mit ma Käramehl (Denkel für dia Neischwaba) vom Schemmelmiller in Blaubeira. Der alt Mah beherrscht sei Handwerk. Da kennat ihr beruhigt a Mehl kaufa.
20220618_112848_001.jpg

Mulle

Mulle

Modell
-R 1250 Rallye Bj´21// -Piaggio HP 50/4 Bj´94//-Quickly Bj´54
Des isch ebbes fais, a frischs Brot mit ma bissle Buddr. Ska au ruhig des Kneisle sai

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
...no äbbes fer Siaddirohlfraidige - des isch onsr Schdregge nazuas em Julieh mit ra Zwischaibrnachdong in Strengen/Arlberg, donoch gohts noh iabrs Oberinntal - Ofen - Umbreil - Stelvio - Mortirolopass - Tonale ens ULTENTAL - Aldrnadiav statt em Mortirolo da Gavia (isch ohgfähr zwanzg' Minudda schnällr). Muas hald no gugga, wellr' vo boide oifachr isch :spin:, weil mir send 5 Modohrrädr...
I frai mi scho wia a glois Schulabiable :giggle:

Wer gugga will:
...Mortirolo:
01 Südtirol (Mortirolo): Warth - Lech - Zürs - STRENGEN - Landeck - Oberinntal - Ofen - Umbreil - Stelvio - Mortirolopass - Tonale - ULTENTAL
...Gavia:
01 Südtirol (Gavia): Warth - Lech - Zürs - STRENGEN - Landeck - Oberinntal - Ofen - Umbreil - Stelvio - Gavia - Tonale - ULTENTAL

mit dem Onlainbrogramm schaff i ohheimlich gern - soll abr koi Werbung sai!!

Edit:
Aue, grad gsäa, dass mr sich bei denne Links ohmälda muas - tschuldigung!

Zuletzt bearbeitet:
Mulle

Mulle

Modell
-R 1250 Rallye Bj´21// -Piaggio HP 50/4 Bj´94//-Quickly Bj´54
Aue, grad gsäa, dass mr sich bei dem Link ohmälda muas - tschuldigung!
solangs nex koschd 😉 ka mr ja mol,ausbrobiera, dr erschde eidrugg isch et schlecht. Dui Tour däd mir au gfalla, mir send ende Juni do onda.

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
I hau grad a Brod bagga mit ma Käramehl (Denkel für dia Neischwaba) vom Schemmelmiller in Blaubeira. Der alt Mah beherrscht sei Handwerk. Da kennat ihr beruhigt a Mehl kaufa.Anhang anzeigen 500694
I hau grad a Brod bagga mit ma Käramehl (Denkel für dia Neischwaba) vom Schemmelmiller in Blaubeira. Der alt Mah beherrscht sei Handwerk. Da kennat ihr beruhigt a Mehl kaufa.Anhang anzeigen 500694
Guat siehts aus des Baurabrot.

I han no a Bilde von mein Grombierabrot.
Des isch ohne Hefe abor dafir mit Sauordoig.Hefe nem i ganz selda. Meine Brot back i mit Sauordoig und Vordoig.
Mei Mehl isch von ra Mihle uf dr Alb.
D

Anhänge

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
...no äbbes fer Siaddirohlfraidige - des isch onsr Schdregge nazuas em Julieh mit ra Zwischaibrnachdong in Strengen/Arlberg, donoch gohts noh iabrs Oberinntal - Ofen - Umbreil - Stelvio - Mortirolopass - Tonale ens ULTENTAL - Aldrnadiav statt em Mortirolo da Gavia (isch ohgfähr zwanzg' Minudda schnällr). Muas hald no gugga, wellr' vo boide oifachr isch :spin:, weil mir send 5 Modohrrädr...
I frai mi scho wia a glois Schulabiable :giggle:

Wer gugga will:
...Mortirolo:
01 Südtirol (Mortirolo): Warth - Lech - Zürs - STRENGEN - Landeck - Oberinntal - Ofen - Umbreil - Stelvio - Mortirolopass - Tonale - ULTENTAL
...Gavia:
01 Südtirol (Gavia): Warth - Lech - Zürs - STRENGEN - Landeck - Oberinntal - Ofen - Umbreil - Stelvio - Gavia - Tonale - ULTENTAL

mit dem Onlainbrogramm schaff i ohheimlich gern - soll abr koi Werbung sai!!

Edit:
Aue, grad gsäa, dass mr sich bei denne Links ohmälda muas - tschuldigung!
Waffl sen ihr no em Ultental zom Ibornachda?

I ben ab am 5. Juli en Rumo. Der Flegga isch et weit vom Ultental weg.
Von Meran ens Ultental ond no vor St. Walburg lengs weg dui SP66 no komsch nach Rumo

Zuletzt bearbeitet:
waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
mir fahrat dahanna am 07. weg ond kommat am 08. en Sangt Niglaus em Uldadahl oh - mr kechd sich jo zemadelefoniera, wa moischd?

Ond veleichd glabds jo am Midwoch en dr Redichbahr!?

Zuletzt bearbeitet:
HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
mir fahrat dahanna am 07. weg ond kommat am 08. en Sangt Niglaus em Uldadahl oh - mr kechd sich jo zemadelefoniera, wa moischd?

Ond veleichd glabds jo am Midwoch en dr Redichbahr!?
ja des machmor, mir senn do drenna Lufdlinie ca 12-15 Kilomedor ausanandor. I denk mit Mittwoch des klappt au und no kennamor ja schwätza

Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Oben