Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; i nem mir emor vor ed nazhagla. Bis jetzd ischs emmor gult ganga. Aber jetzt gohts ens nescht. Ond dHend bleibad uff dr Degge :bounce:
HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
i nem mir emor vor ed nazhagla. Bis jetzd ischs emmor gult ganga.

Aber jetzt gohts ens nescht. Ond dHend bleibad uff dr Degge :bounce:

M

MTL

zur Teschdschdrecke nach Boxberg. Schreeglagadraining ond des da ganze Dag.
Ach so, isch des grad heit. Dô hett i aigentlich au môl wiadr naa wella. Abr jetzt binne scho en Pfingschdadt zom Enduro-Drehning.

Gugg doch ämôl, ob dia Boxberger auf ihrer Passheeje endlich a aaschdendix Passheejaschild hent. Ond wenn immer no net, nô ruaf zu rer Schbende-Akzjon auf.

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
Ach so, isch des grad heit. Dô hett i aigentlich au môl wiadr naa wella. Abr jetzt binne scho en Pfingschdadt zom Enduro-Drehning.

Gugg doch ämôl, ob dia Boxberger auf ihrer Passheeje endlich a aaschdendix Passheejaschild hent. Ond wenn immer no net, nô ruaf zu rer Schbende-Akzjon auf.
A Schilde isch kois do droba gwä. Brauchsch du ois?

Wenns nemme da Buggy nuf goht no bisch oba. Ond wenns wider na goht no hosch da Buggl gschaft.

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
wa witt au mit de Hend ondr dr Degge doa, do wirds gau blos hois ond no fangsch s‘ Schwizza oh - des koschd de no blos widr s‘ deire Wassr zom aahkiahla :giggle:
Schwitzte dua i bei dem Geschäft bloß em Sommer. Ond zum aahkiala nem i koi Wasser. Do hilft bloß a Woiza. I Grieg doch gar net so viel Wasser en mei Ranz nei. Aber Woiza.

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
So des Schreeglagadraineng isch fertig. Guat wars. Gschwitzt han i wie d Sau. Dia Riofa sen au raagschrubbt.

Eu zwoi Bildor kommat au demnägscht. Heit nemme. Jetzt no 2 odor 3 Kolba naziga ond no gang i wiedor ens Neschd.

An schena Obad wensch i no älle.

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
Schwitzte dua i bei dem Geschäft bloß em Sommer. Ond zum aahkiala nem i koi Wasser. Do hilft bloß a Woiza. I Grieg doch gar net so viel Wasser en mei Ranz nei. Aber Woiza.
…des hosch kombläd falsch v’rschdanda!
I hau mit dem aahkiala aigendlich s‘ duscha gmoind - weil i glaub ett, dass du des koschdbare Woiza iabr de naah lärsch, odr!

I moi, do geits an Schbruch:
„Wenn ne nemme saufa koh, lärads iabr me naah!“

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
Waffe des kah i net. Wäscha dua i mi mit Wasser und Kiala bloß von enna raus mit Bier :yellowcarded:

M

MTL

A Schilde isch kois do droba gwä. Brauchsch du ois?
Ha jô sicher, dees g'heert doch däzua. Dia oine (wo i drzuag'her) machet nô a Foddo vom Modorrad vorem Schild, dia and're machet Bäbber druff. Aber so an Pass ganz ohne Schild, des gôht doch net. So äbbes gibt's normalerweis bloß in oozifilisierte Gegenda.

M

MTL

Wenns nemme da Buggl nuf goht no bisch oba. Ond wenns wider na goht no hosch da Buggl gschaft.
Dô fellt mer nommol äbbes ai: Hosch denn zuafellig a Nawi mitlaufe lasse? Ond was sagt des, wia hoch säller Buggl isch?

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
8-10 Metor sen des guat. Muasch de hald warm aziaga. Do oba kahs kalt wera.

M

MTL

I han jetzt aigentlich net wisse wolla, welche Eckspeddizjons-Ausrischtong mer dô braucht (au wenn dees nadierlich koin Fähler isch, wenn mers woiß). Sondern bloß, welle Zahl mer nô auf des Schild schreiba miaßt.

on2wheels

on2wheels

Modell
Guzzi V85TT, Duke 690 R, RD350YPVS, RE Classic 500, Hercules Ultra50, Honda MB 80, Honda SH150i
abr haubdsach siebaschdellich s‘ Geld nauskhaua…
Ha komm, sieabeschdellich sen heitsdag doch Pienats.

Wenn amol bedengsch, was da fir a paar Glois ausgebbe wird, damit mir ä paar Minude frier in Ulm sen, wenn do iberhaubt nowellsch,
no isch die ganze Länd - Gschicht grad no ä Schnäpple gwä.

Ciao
Alex

schlork

schlork

Modell
R 1250 GS Prod. Date 2018-12-12
wenn do iberhaubt nowellsch,
Jetzt gohts abr los! Nadierlich! Nabel von dera Welt. Schwungrad Europas, Perle vom Süda ond so weitr. I glaub eher nach Sachsana will koi Sau na.

on2wheels

on2wheels

Modell
Guzzi V85TT, Duke 690 R, RD350YPVS, RE Classic 500, Hercules Ultra50, Honda MB 80, Honda SH150i
I glaub eher nach Sachsana will koi Sau na.
Do hosch au widr räecht, abr zu ons bauet se au koine Glois fir abartige Bedräg.

Aussrdem, I war fuffzäa Monad in Ulm beim Barras, mir langts mit dem kalde Loch do drobe, obs glaubsch odr ned.

Ond wia di do schwätzed, do verschdosch koi Word.

Adele

Alex

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
Ond wia di do schwätzed, do verschdosch koi Word.
jetzt komm was willsch dia Ulmer net vorschdanda. Dia schwätzad au net viel andorsch wie mir.
s'geid Boira und do sen d'Frangga au dabei ond mir Schwoba ond nadierlich d'Älblor. Do wird doch faschd iboral gleich gschwätzt. I ka me mit älle ondorhalda ond vorschdand au älle.
Wenn aber dia Saggsa dgosch uf machad han i au mei Broblem. Des isch abor sgleunschde :bounce:

DKwRudl

DKwRudl

Modell
GS 1200
D Saxa hen emmr s Maul offa, ihan no koin droffa,
der nex gschwätzt hat 🤗

gshogi

gshogi

Modell
R 1200 GS Bj.2010 in schwarz
20220611_134449.jpg

I hock grad am Neckerufer zu Nürtingen , sinnier a bissle rom ond drenk an Kapputschieno

20220611_134510.jpg

Dohoim isch au schee
Aber näägschter Dooschdich goht's zom Domi-Träffa Nähe Passau
Alde Freind träffa.

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
…s‘ geit abr auch räachd maulfaule Saggsa bzw. Donggldeitsche ☺
Do kommsch wo rai, saisch fraindlich grias Gott, no wirsch räachd saudomm ohglozd ond koinr said äbbes - mir hend noh grad glei gässa khett. A baar medr weidr hots no ächd gsellige Saggsa gäa. mit denne wars noh ächd luschdig ond komohd🤓

Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Oben