Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; Des freit me fir di. I derf schaffa. Dafir hen mir am Samschdich a groaß Feschd mit dr ganza Familie. Au dia aus NRW kommad zairsch mal ens "the...
Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
Des freit me fir di. I derf schaffa.
Dafir hen mir am Samschdich a groaß Feschd mit dr ganza Familie. Au dia aus NRW kommad zairsch mal ens "the Länd".
Naa feirad mir ganz tybisch beim Afrikaner.

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
mai liabr Scholli, do siahts abr grad schee aus, saubr!
I ond de beschd Frau uff sällam Erdboda - mei Weib 😄 - warad uff dr Nochbr‘ensl.
Jongr, do grigschs Grensa nemme ussam Gsichd. Vorällem weil sällr Turgaid so brudaahl guade Schdregga nohzaubrad hod!
Uff dia wär i mai Läbdaag ett komma…
Mir hend boide ohsre Roifa nahgfahra bis koi Brofiehl meh druff war, ond dia warad uf boide Beigs koine zwoi dausad Kilomedr ald - abr säll - hods khoisa - muasch vo vornaraih miteikalguliera 😂

Weidr en scheehna Urlaub ond vial Schbass!

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
Hogi mei Neid hosch sichor. Do wär i jetzadle au gern.
I han abor au blos no a bar Däg ond no goht's erscht nach Sidtirol ens Passeiertal und dann fir femf dag ens Trentino.

I wensch auf jeden Fall an schena Urlaub ond a Griasle aus am Remsdal

M

MTL

Jetzt woiß i au, was dees mit deam "Se Länd" uff sich hot. Geschdern in Hannofr amma Schdand vom Lendle send a baar Leit zom Foddo-Termin dôgschdanda. Ond wo se älle so en d'Kamera guggt hent, nô hent se net (wia mers sonscht efters sieht) "Tschiiiiiß" xagt, sonden äba "Se Läääääänd".

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
so Leit, morgan ischs soweit. Am 6se fahr zur Teschdschdrecke nach Boxberg. Ond was isch do?
Schreeglagadraining ond des da ganze Dag.

R

Rotax562

Modell
F650GS Dakar / F800GS
zerst a weng hoffele dua, abr denn kaschs lauffa long. Luag auh dass dees schwaza runde immer unnda isch.
Ih mach mai "personal" dräning ab Sunntig in dem Land wo seh meh Spagetti wia Spätzle esset. Dees mach ih auch am Mättig, Zeistig, Miggdig usw.
Dir winsch ih a mords Freid am Boxberg.

Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Oben