Q
Q-Bikerin
Gast
eiso so koid mog i des Bierle dann a nedaund wenns so koid is
und so vui schnee hoad,
dann schdeud se de froag,
wohi damid
Doahi:![]()

eiso so koid mog i des Bierle dann a nedaund wenns so koid is
und so vui schnee hoad,
dann schdeud se de froag,
wohi damid
Doahi:![]()
Des is ma wuaschte....mit koide Fiass ko i ned ruasselnso digge, bundde Dinga ,
de hoad si mei Dochda soiba gschdriggd.....
mid denne schaugt ma so richdig "Grea" aus,
oiso so grea, wenns de doa in da Wiesn schmeissd....
de finddn di nimma![]()
Eiso meina is heit no brav glaufenSchon Scheisse- kalt, aber is wohl jammern auf hohem Niveau
Aber auch die Diesel sind teilweise versulzt, hatte Heut 3!!
ja, i woas ja eh,eiso so koid mog i des Bierle dann a nedaaba bei uns liegt ja fast gor koa Schnee....
![]()
Sehn aber bestimmt besser aus als grüne Sockenmeine Strappse sand a ned grod warm![]()
Eiso beim letzten StaTi....eiso a anderer, da hams vazählt, bei Youtube gibts StrickanleitungenIch nicht!
dann muassd da de mid da gleichn Woi schdrigga loassnund meine Strappse sand a ned grod warm![]()
OMV- Tanke?Eiso meina is heit no brav glaufen![]()
i gib da glei a flaches Land....i schaug direkt aufn Wendelstoa und de Hochries....eiso bitte....ja, i woas ja eh,
ihr seids ja - quasi - no im Flachn Land,
oba am Sudlfeud und am Spitzing,
doa schaugds guad aus
oda im Schlierseer Doi - einfach schee
(des Anhang anzeigen 54238
war von Hausham nach Fischbachau, so hoch is doa goar ned![]()
Eiso beim letzten StaTi....eiso a anderer, da hams vazählt, bei Youtube gibts Strickanleitungenund a Wärmflaschen de gibts überall zum Kaufen
![]()
Na HeizölOMV- Tanke?
He, Du kennst meine gschenkten seimgstrickten Socka neda...auf de lass i nixe kemmaSehn aber bestimmt besser aus als grüne Socken!
na...ned wirkledann muassd da de mid da gleichn Woi schdrigga loassn
schaugd sicha indresand aus![]()
blos weis an Schloßberg habds,i gib da glei a flaches Land....i schaug direkt aufn Wendelstoa und de Hochries....eiso bitte....
i woass scho, war am WE fett im Schnee spazieren![]()
Also wenn ich jetz die Wahl hätte, würde ich lieber die Strappse kennenlernenHe, Du kennst meine gschenkten seimgstrickten Socka neda...auf de lass i nixe kemmaund do is gor koa grün dabei
![]()
Ja wennst Du mitm im Tal hockst und nixe mehr siehgst aussa Schnee, dann muass hoid ramablos weis an Schloßberg habds,
desweng is des no lang ned bergig
und du hoasd soiba gschriebn, daß koan Schnee habds....
und nadirli koa ma a von undn auf de Berg auffe schaugn,
vor allem wenn sunsd koane Berg rum sein, da oan dro hindan![]()
Typisch....eh kloar, eiso glasklar sozusagenAlso wenn ich jetz die Wahl hätte, würde ich lieber die Strappse kennenlernen, nix gegen deine Socken, trau ich mich doch garnich
![]()
Frauen sagen doch immer wir Männer sind soooo kompliziert.....Typisch....eh kloar, eiso glasklar sozusagen![]()
oaba vui liaba wia aufe- und oabeschaugn dua i aufi- und oabefoan...und i schaug gern auffe aufn Berg und a gern owe ins Tal![]()