Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising

Diskutiere Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising im Treffen - Region Süd Forum im Bereich Treffen; BOKI is zruck !!! Servus midanand !!! jetzt bin i wieda do!! Hamm mi de Näga , so wia des da BALU befürchtet hod ned gfrssen.I war mir das...
BOKI

BOKI

Modell
Hob koans mehr !
BOKI is zruck !!!

Servus midanand !!!

jetzt bin i wieda do!! Hamm mi de Näga , so wia des da BALU befürchtet hod ned gfrssen.I war mir das GSpusi schneller wie de mid de Elefanten.

Und jetzt auf Hochdeitsch!

Wie Ihr erfagren habt bin ich noch etwas länger geblieben. Der Grund dafür ist das ich eh ein fauler Hund bin und ausser blöde Sprüche eh nichts kann. Nein, Spass bei Seite. Das Südafrika hat mich vom Hocker gerissen. Alle Vorstellungen von den Wilden da unten kannst Du alles vergessen. Südafrika ist das schönste was ich bisher gesehen hatte. Die Landschaft ist einfach gigantisch.Nach 700 Bildern kam ich zu überzeugung das es keinen weiteren Sinn miehr macht zu fotografieren weil es überall so schön ist. Ob es das East oder WestCape ist , das KwaZuluNatal und North West, jede Landschaft ist schön. Jede auf seine Art und weise.Die Strassen sind in besseren Zustand als was man es sich vorstellen kann.
Für mich ist es das schönste Bikerparadies das ich kenne. Stellt Euch vor , Du fährst 180 km durch Wüstenähnliche Landschaft, biegst in eine Schotterstrasse ein und nach 10 km glaubt man mitten in Kannada im Wald zu stehen.Aber Hallo, ist das eine Fatamorgana??? Alle anderen der Gruppe blieb genauso die Spucke weg.Und das ging bei mir 9150 km in 4 Wochen Fahrzeit.Nicht nur die Gegend sondern auch die Unterkünfte in den Lodges, die man teilweise nur über 30 km Schotter erreichte waren Traumhaft.Nach jedem Staubigen Tag gab es als erstes bei der Ankunft ein kühles Bier im stehen.Sauguad!!!!!!!! Ich bin schätzungsweise 2000 km Schotter gefahren.Ene neue und absolut tolle Erfahrung für mich. Ich konnte alle Tipps vom Tourguid Jürgen umsetzen und so Teilweise mit 140 über die Piste sausen. Wasserdurchfarten bis zu 60 cm haben und am Swardbergpass ,auf dem Weg in die " Hell " erwartet.Die 50 km lange Sackgasse führte in eine, im Tal liegende grüne Oase wo Feigen und Früchte wachsen.Unter Google MAP kann man es sehen.
Am liebsten währe ich nicht mehr zurück gekommen, sondern wieder mit der GSpusi von Jo burg nach Cap gefahren.Mir hat als einzigster nicht der Arsch weh getan da ich meinen eigenen Sattel dabei hatte.Beim nächsten Stammtisch bringe ich meine 3 Fotos von der Tour mir kann euch noch mehr Märchen erzählen !!!!:D:D:D:D:D

Bis boid BOKI

S

shorty

sers boki...

na, da will man doch mehr erfahren :D
entweder man sieht sich auf dem GS date oder wir rappeln uns mal wirklich auf um die bajuwaren aufzusuchen...

freut mich das du so viel fun hattest!

jetzt fehlenn ur noch BILDER BILDER BILDER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AmperTiger

AmperTiger

Modell
XJR 1300; Tenere700; Ducati Desert Sled; Triumph Scrambler XE
Boookiiii

Griaß di oida Vabrecha
mia san scho froh dass du wieda do bist und gsund a no.
mia san so gspannt auf deine Buidl, meld di doch amoi.
mia miassn unbedingt auf a bier geh, des woaßt fei scho.

Tiger

M

mind

Gast
Servus cowboy....

...oda wia need ma der Kuadreiwa im Busch???:confused:

Wia da Markus scho gsogt hod.....um de Hiowe weasd ne rumkema und im Dräning bisd ja ääää....:o:p:D:D:D

Schee, dassd wieda gsund do bisd!;)

D

dominotec

Gast
Servus Boki

i gfrei mi scho auf de Buidl. Bis zum nächsten Stammtisch, und es werd nix verheimlicht :D.

AmperTiger

AmperTiger

Modell
XJR 1300; Tenere700; Ducati Desert Sled; Triumph Scrambler XE
nix Vaheimlichen

Boki,
mir ham natürlich am Schdammdisch scho spekuliat, wiaso du a so a weichs Sitzbankerl brauxt.....vielleicht is a guad bauder Näga znah hinter dir gstandn:eek::eek:
woas ma ja ned, in da einsamen wüstn, aufd Nacht;)sternahimme:o

mia kenna des bier a im steh dringa, wenn da des liaba is:cool::cool:

Markus
der ganz ernsthaft ein Weißwurstfrühstück am Samstag für Boki vorschlagt!! Mariabrunn??

BOKI

BOKI

Modell
Hob koans mehr !
Laudda BOKI Buidl !!

So, so meine liabm Leid und GSpusi Fahrer!!;)

des mid dem Näga auf meiner Sitzbank wer i eich ned vazain.Auf alle Fälle bin i auf da Grawlroute meist im steh gfahrn. Is ja echt geil mit 100 -120 zum dahi fahrn.Des Nägapupperl is eh ned midgfahrn weils ihr zu staubig war und wenn uns bagged hät wer sie mit ihrem Lendenschurz sauba aufn Arsch gfoin.
Schod das nix wega de Weiswirscht zamma ganga is.:mad:
Da i ja ned woas ob i am nächsten Stammdisch do bin :confused:hob i olle Buidl ins Indadned gschdaid.Auf da Orginalen CD is de Gwalidäd no bessa und Ihr kennds trotzem olle oschaugn. Danach wenns no fragen habds wer i olle am näxten Stammdisch beantworten. Und de Hoibe is eich scho sicher!!!!!!:D:D:D:D:D

Bis boid BOKI

Oiso schaugds a moi unda http://picasaweb.google.de/Jocki

motsahib

motsahib

Modell
R 100 GS basic, HP2, DRZ 400
hallo boki,

schee dasd wieder dobist.

der stamtisch braucht Deine verstärkung, da der Balu alloans net de stimmung herbringt:p;):p

wegen sudafrika bin i Dir ganz schee neidig.

jeza konnst mit Deiner geländeerfahrung ja a moi bei der softenduro tour mitmacha.:eek::eek::eek:

mfg

motsahib

BOKI

BOKI

Modell
Hob koans mehr !
Servus Erich ,

na ja , i hob mei GSpusi im Gelände ned higlegt.Nur beim wegfahrn aus der Parkposition war i im Sand gstandn und hobs a bisserl zur Seitn glegt.Was ma gsgat ham is, das ein GS Fahrer nie sein Bike umschmeist , sondern hinlegt. Durch de Wasserdurchfahrten wars mia ned ganz geheuer. Hob de Tipps ganz guad umsetzen können.Es is um so erstaunlicher was de schware Kistn`aushoidn muas. UNBGLAUBLICH!!Meine wer mia zu schad im Gelände do zum umanadergurken.Do fahr i liaba do nunda und fahr mi schwindlig !!!
Trotzdem wer i nach Hechlingen fahren um no mehr gfui für de GSpusi zum griang.:rolleyes::rolleyes:

Hoffentlich bis boid
BOKI

Chris13

Chris13

Modell
R 1200 GS
Bald ist es wieder soweit!:cool: Macht euch schon mal warm für Donnerstag!;) Übrigens - wer ist eigentlich dieser Boki überhaupt?:confused::D War der schon mal dabei?

Chris13

M

mind

Gast
Ist einer von den....

Bald ist es wieder soweit!:cool: Macht euch schon mal warm für Donnerstag!;) Übrigens - wer ist eigentlich dieser Boki überhaupt?:confused::D War der schon mal dabei?

Chris13

... Gastrednern!:eek: Hab den schon mal gehört, naja, ich glaub ich fahr in Urlaub!!!:p:p:p:D:D:D:D:D

M

mind

Gast
Übrigens verehrteste Stammtischler....

...ich flieg am 03.04. für ein paar Tage nach Barcelona und werde mir mit der besten aller Sozias ein gemischtes Programm reinziehen!

K+K = Kultur und Kampfshopping!:rolleyes::eek::cool:

Bin also leider nicht dabei!:(

Balu

Balu

Modell
R 1200 GS / R 100 RS, Bj. 1977
...ich flieg am 03.04. für ein paar Tage nach Barcelona und werde mir mit der besten aller Sozias ein gemischtes Programm reinziehen!

Hi mind,

Schooood, daßt Du koa Zeit host, aber für dein Kampf hoit da da de Dama!!
S´borische is scho vareckt, ha !!!:eek::rolleyes:;):)
No a Tipp, laß olle deine Plastikkartn dahoam, dann host fast scho gwunna!!!

Gruaß

Balu

Zuletzt bearbeitet:
Balu

Balu

Modell
R 1200 GS / R 100 RS, Bj. 1977

Chris13

Hi Chris,

Is doch logo, wenns ma nausgeht bin i do.

Übrigens, i glab , den Nama "BOKI" hob i a scho ghert, muaß aber scho lang hersei. Aba wenn i so nochdenk, dann glawe , wa des a Erdinger, der sei Q dahoam lassn hot und nach Afrika gflong ist und do druntn mit a anderen Q rumtourt. Aber wos i ghert hob , so er inzwischen ois weißa Näga wieda do sei, und a bissal a ähnlichkeit mitn Eddy Murphe hom, zumindest wos an Humor ogeht::D:D:D:D:D:D:D:D
Bin scho gspannt auf seinen Bericht und seine Buidln.

Übrigen Chris; Öhlins hot jetzt a an Federbeinschutz für ca. € 35,-- !!!
Mehr dazu beim Stammtisch.

Gruß

Balu

Chris13

Chris13

Modell
R 1200 GS
:D

Du wirst beide K´ haushoch verlieren und teuer wird es für dich auch noch! Das wäre doch der Stammtisch eigentlich die bessere Wahl!:D:p
Gib es wenigstens zu das du erpresst wirst - freiwillig ist das nicht:p;)

Chris13

M

mind

Gast
@balu

Measse fia den Tip mid de Kardn, awa oane muase midnema, sunst griag e am Airport koane Tickets!:(

@chris13

I hob me in dem Foi freiwillig erpressen lassn zweggs da Ausgewognheid. An Monad drauf fahre ja scho wieda owe, awa dann zum Geländeboizn!
Oiso bassd des scho!;):D:D:D

BOKI

BOKI

Modell
Hob koans mehr !
Und wieda weg !!!

He Leidl !!

I ko ned kemma :(, weil i am Mittwoch kurzerhand mit meim Sattel wieda nach Cap Town gflong bi um für unbestimmte Zeit no mehr Schotterstraßen zu erkunden !!!!!
De ham olle so Sehnsucht nach mir kabt !!!:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

So boid i a Indaned find werd i eich schreim !!

BOKI

M

mind

Gast
Schmarra....

:eek:
He Leidl !!

I ko ned kemma :(, weil i am Mittwoch kurzerhand mit meim Sattel wieda nach Cap Town gflong bi um für unbestimmte Zeit no mehr Schotterstraßen zu erkunden !!!!!
De ham olle so Sehnsucht nach mir kabt !!!:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

So boid i a Indaned find werd i eich schreim !!

BOKI

..da oanzige Sattel mid dem Du wo hi fahrst hod etz easchd amoi an Bagga drauf!!:eek:

Faule S..!!!:p:p:p:D:D:D:D:D

huub

huub

Modell
HAPEEZWOA, HPN R80G/S, R100GS PD, R80G/S T700, CRF300l
Servus, bei mia schauds schlecht aus. far zu neinaneinzg brozent am donnasdag in abbenin zum mobbedn. aba i deng dan an eich, hab mid sichaheid da grad an vino mia eigstelld. und pasta oda bizza des genaue woass i no ned.
Gruass huub

Thema:

Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising

Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising - Ähnliche Themen

• Stammtisch-Treffen in Magdeburg - Wer ist mit dabei?

Stammtisch-Treffen in Magdeburg - Wer ist mit dabei?: Hallo an alle GS-Fahrer in und rund um Magdeburg, bin zwar noch nicht so lange stolzer Besitzer einer GS - bin allerdings interessiert an...
  • Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising

Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising: Hallo Leute, ich hab da mal eine Frage:D gibt es den Stammtisch noch? :confused: LG Franz
  • Nikolaus-Stammtisch Eching / Neufahrn

Nikolaus-Stammtisch Eching / Neufahrn: 1. Aufruf zu unserem Stammtisch am 06.12 beim Griechen in Eching!;) Damit ihr alle schon einmal den Termin rechtzeitig einplanen könnt! Man kann...
  • Stammtisch Neufahrn 08.November

Stammtisch Neufahrn 08.November: Griaß eich, wei am Boki sei scheene Seitn scho soo lang worn is, gibts vo mir an neier Aufruf. Beim Griechn, morgn, Donnerstog ab sieme aufd Nacht...
  • 06.09. Teilnehmerliste Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising

06.09. Teilnehmerliste Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising: Servus Zusammen, da Wolfgang im Urlaub ist, eroeffne ich den neuen Anmeldethread. Alle Teilnehmer bitte selbst eintragen und die Liste damit...
  • 06.09. Teilnehmerliste Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising - Ähnliche Themen

• Stammtisch-Treffen in Magdeburg - Wer ist mit dabei?

Stammtisch-Treffen in Magdeburg - Wer ist mit dabei?: Hallo an alle GS-Fahrer in und rund um Magdeburg, bin zwar noch nicht so lange stolzer Besitzer einer GS - bin allerdings interessiert an...
  • Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising

Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising: Hallo Leute, ich hab da mal eine Frage:D gibt es den Stammtisch noch? :confused: LG Franz
  • Nikolaus-Stammtisch Eching / Neufahrn

Nikolaus-Stammtisch Eching / Neufahrn: 1. Aufruf zu unserem Stammtisch am 06.12 beim Griechen in Eching!;) Damit ihr alle schon einmal den Termin rechtzeitig einplanen könnt! Man kann...
  • Stammtisch Neufahrn 08.November

Stammtisch Neufahrn 08.November: Griaß eich, wei am Boki sei scheene Seitn scho soo lang worn is, gibts vo mir an neier Aufruf. Beim Griechn, morgn, Donnerstog ab sieme aufd Nacht...
  • 06.09. Teilnehmerliste Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising

06.09. Teilnehmerliste Stammtisch Neufahrn/Eching bei Freising: Servus Zusammen, da Wolfgang im Urlaub ist, eroeffne ich den neuen Anmeldethread. Alle Teilnehmer bitte selbst eintragen und die Liste damit...
  • Oben