Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; Mügge do nemsch am beschda die Badhos mit. Net weit vom Eddy isch da Ebnisee. Do kasch au guad schwemma. Und Mobedfahror hots dort grad gnuag...
HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
Mügge do nemsch am beschda die Badhos mit. Net weit vom Eddy isch da Ebnisee. Do kasch au guad schwemma. Und Mobedfahror hots dort grad gnuag. Hotschbod heust des uf Denglisch. :yellowcarded:

Mügge

Mügge

Modell
R1250 GS HP,Yamaha DT80 LC2,Piaggio Typhonn, Malaguti Dune Black Edition 125
Mügge do nemsch am beschda die Badhos mit. Net weit vom Eddy isch da Ebnisee. Do kasch au guad schwemma. Und Mobedfahror hots dort grad gnuag. Hotschbod heust des uf Denglisch. :yellowcarded:

Zom Bada wirds ned langa, os langd scho des Mobedd fahra.
Abr drotz deam, Dankschea fir dean Tip.
Mügge

D

der_brauni

Modell
R 1200 GS Bj 2006
Moher soll denn der des wissa?
I moi, dr sell isch a Frank oder so ehnlich
So isses.
Und selbst wenn mir eine schwäbisch korrekte Antwort gelungen wäre (was ich nicht glaube), dann hieße dieses Unterfangen Kulturelle Aneignung.
Aber das darf man nicht.
(Dess deffda need.;-))

Deswegen bleibe ich beim Hochdeutschen als allgemeine Forumssprache, denn im Gegensatz zu den Schwaben können wir Franken wirklich Alles inkl. Hochdeutsch. :nicken:

Gruß Thomas

Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
Iberdreib des amal ed. Sodde Aussaga sen verdammt gfährlich.

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
aue, doh zendld abr oinr😂
Abr en Frangge, der hochdeitsch koh, isch doch per seeh koi Frangge, weil denne Frangga gohts doch wia ohs, weil doh muasch s‘ maul grad dermaahsa verrenga, doh koh koi hochdeidsch rauskomma…

D

der_brauni

Modell
R 1200 GS Bj 2006
Ok, ich gebe es zu
Mit dem harten t und dem harten p
dommer uns wärglich hadd

Gruß Thomas

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
Ok, ich gebe es zu
Mit dem harten t und dem harten p
dommer uns wärglich hadd

Gruß Thomas
sooo, aisichd isch dr beschde wäg zur besserong - wia dr englendr so sait:bounce:
Doh mach ieh mir gladd a zwiggl uff, bassd graad zom fuasball gugga em fernsäa.
ond a zwiggl isch a guads middl zur velgrverschdendigung, des hanne ledschjohr gmergd, wo mr mid de mobbeds en Bad Bernegg gwäa send - des Näschd isch jetzad edd grad zom uff d' schenggl glopfa, abr mit 3, 4 häfala zwiggl isch noh ganga ond mr hod des fränggisch äls au bessr verschdanda :bier:

i glaub, i muas doch no a badend ohmälda mid'ra audomadische rächdschreibkorregduhr fr' schwäbisch mid sor'ra glabbox wo mr auswähla koh, aus wälchra regioh mr kommd.

Zuletzt bearbeitet:
Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
Heilanzack, des wär a richdig guada Idee. Naa däd i mi deidlich leichder en dr Kommunikstzio mit de Hauchdeitsche

Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
So, jedzt muas e Gas gea. En zwoi Stond landat mei Frau en Echdrdenga, mit'm Hood sodd e au no naus ond noo brauch e no 13 Beidräg fir mein faifda Brobeller.

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
Heilanzack, des wär a richdig guada Idee. Naa däd i mi deidlich leichder en dr Kommunikstzio mit de Hauchdeitsche
Erg-Dschäbbi, do gohts ett oms ibrsetza, do gohts drom, dass mr dem dabbiga syschdem schwäbisch ondrjublat, so das des uffhehrt, emmr sain hochdeidscha Grampf vorzomschlaga, der henda ond vorna ett basst. des sott uniwersell sai so dass des uff am Windohs ond uff am ooh-äs-iggs laufd.

Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
Ha da hascht sch reacht. Aber i keet schwäbisch schreiba ond mei Peehzeh däd audomatisch ibersetza.
Also i hau dei richdig guada Idee a bissle weider gschbonna.
D Amrikaner sagad d Brainschdorming dazua

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
So, jedzt muas e Gas gea. En zwoi Stond landat mei Frau en Echdrdenga, mit'm Hood sodd e au no naus ond noo brauch e no 13 Beidräg fir mein faifda Brobeller.
mim hoohd koschd au voram flughaafa laufa, gwasie am End vo Nuihausa, doh, wo de Bräschdleng ond Schbargl en därra holzhidde kaufa khoschd - hann ieh mit maim hoohd au schau gmachd, wo ne mai frau ghollad hau...

Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
Des wär a guada Idee. Z'Nierding muas e se halt et abenda. Da kennd se sich aus

Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Oben