Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; du, doh zaigd sich hald wiadr, dass mir schwoba hald schbrichwerdlich badende kerle send. dr oi fengd mit äbbes oh zom denga ond dr andr hirnd...
waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
Ha da hascht sch reacht. Aber i keet schwäbisch schreiba ond mei Peehzeh däd audomatisch ibersetza.
Also i hau dei richdig guada Idee a bissle weider gschbonna.
D Amrikaner sagad d Brainschdorming dazua
du, doh zaigd sich hald wiadr, dass mir schwoba hald schbrichwerdlich badende kerle send.
dr oi fengd mit äbbes oh zom denga ond dr andr hirnd graad weidr ond s' kommd ällaweil äbbes räachds raus. ward noh, denne en dem sillikn wälli zaigad mir scho no, wo dr bardl da diggidahle moschd hold :bounce:

Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
Dr diggidahle Moschd...
Kerle du brengsch me auf a Idee. Wann e wieder drhoim bee, na hol e en analoga Moschd ausm Keller

Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
Ond außerdem, des wa die em Sillikn Wally kennad, des kennad die en Ondrdürkhoim ond en Zuffahausa scho lang. Des mu au mal gsaggd sei

Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
Ond zu oos hen se als Kend emmer gsait: "wem kairsch du" wenn se wissa wella hend wia de mit Nachnama hoisch

D

der_brauni

Modell
R 1200 GS Bj 2006
mih ruafad se Rainer, also schwäbisch Rainr
abr Waffl isch oifachr, sagad se :giggle:
Aha, dess iss dei Sbidznooma.
meiner iss Brauni.
Obbä iech mächd ned zävill neiblaudern
sunnsd hommä zäfill OT fränggisch in eiern Schwoobn-Thread.

Gruß Thomas

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
brauni, wenn de grad so weidr duasch, noh isch des ett vrkehrt, weil mir baissad ett, aussr, s kommd oinr domm oms egg, no kennat mir schon häbich werda.
ond a bissle OffTobbig kennat mir scho vrdrahga.
ond mir schwoba send kuuhl, also dia kuuhle zomindeschd :wavespin:

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
ond no äbbes, wo ne mieh ällaweil wägschmeisa khechd - des isch oifach so bruddaahl guad, des schbard dr gang zom bsichjadr (weil schbara muasch jo soweso)
https://www.youtube.com/user/dodokay
https://www.youtube.com/user/dodokay2

ond där film vom dodokay isch dadsächlich em kinno en esslenga komma, i hann mr schier da kiddl verrissa:

ond des ischd gau wäldglasse - hillus herzdropfa:

Zuletzt bearbeitet:
Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
Sag ammal, da geits doch au dui Sadire "dia Weld auf schwäbisch", oder anderem mit a baar deitsche Bolitiger ond au mit am Darf Waider.

Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
Ach so. Des hau i et gschnallt, dass des au von dem isch. Na gugg e amal a bissle legner yudube

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
schdell dr au a baar bier odr 4, 5 griagla mooschd kald, weil do kommsch so schnäll ett wäg.
Laif isch der Kerle boggschdarg - i hau den scho zwoimohl en esslenga gsäa.
war hald blos schaad, dass der en esslenga donda en därra wiaschda schdaddhalle uffdrädda isch.
do, wo ieh drhoim beeh, duad mr mid denne em daahl et ohbedengt an oim disch a bier drenga...
abr jetzad ischd gnuag bruddlad iabr dia em daahl, s' lohnt ett, weil grad kohschd gar ett soffl frässa, wia ne bei dehne kotza khechd...

ond hillus herzdropfa send bei mir em flägga uffdrädda, do vrsoichsch d' hos samd schdiefl.

Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
Dia han i au scho mal oimats hairt. Gut wars.
Jetzt stand i em Terminal drui am Stuggart Airport od warde. Meim Hood isch langweilig ond se woiß gar et wa mr da sollat

Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
Waffl, verstand i des richdig, dass du dia dronda em Stadtzentrum ond uff am Rathaus et magsch.
I moi i hear da so an leichda Missmud raus

on2wheels

on2wheels

Modell
Guzzi V85TT, Duke 690 R, RD350YPVS, RE Classic 500, Hercules Ultra50, Honda MB 80, Honda SH150i
.....denn im Gegensatz zu den Schwaben können wir Franken wirklich Alles inkl. Hochdeutsch. :nicken:
Ha jetztedle goads na voll los, wo semmer denn dohanne?

Heidsdag werred blos no Feignius neigschdelld, dr Nirdinger hat´s scho gsagd, des isch fei gfährlich.

Also mir Schwoba hen erschdens alles erfonde, was von Bedeidung isch, ond zwoidens zahled mir sowieso emmr elles.

Jetzdedle den ihr Frangge erschd amol eier Verhäldnis zu de Baire kläre, di au emmr moined, sie sen die Greschde,
bevor solche Sprich klobfsch. ;)

Ciao
Alex

Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
Siehsch Alex, deswega be i nach faif Jahr wieder aus dem Boirischa Wald wegzoga. I hoas nemme ausghalta. Als gäbs bloß selligs Bundesland ond älle andre send nex. Wobei, au do han e viele nette Leid troffa und viele Freind gfonda.
Trotzdem ben e richdog froh wieder drhoim zum sei. Dohanna roichad hald zwoi Wörder richdig betoond ond dr andere hat verstanda wia mr a Großbrojekt manadschd.
Was oos no fehld isch halt a richdiger Modorradhersteller. So a Reiseenduro vom Maico zom Beischbiel....

Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Oben