Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; Wer schneller schafft hot länger Pause 😉
HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
bei mir isch s Nescht morgens om femfe nehme warm. I fang am sexse a zum schaffe.

Ond i han Homoffis :yellowcarded:

R

Reincarnator

Ond om die ganze Auswärtige no zom verwirra wärs schee, wenn oosre Oberschwoba sich mal meld dädad.
Mid dene hen au scho die Schdurgader a Schbrachbroblem.
Des keed zom Probleem wärra, weil dia den Dialeggd om Schduagerd rom odr vo dr Albra ned verschdandet. Drzua muass mr saga, dass dia Obrschwoba em Grond fiar Raig'schmeckte besssr zom Verschdanda senn, als dia vo dr Alb ra.
Wenn i a Schdigg noch Weschda fahr' schwätzed se scho badisch.

Drwäga hann i amol an Ausfluag zo de Saadgräa g'macht nochdem mr a baarmol em Hirsch en Hiddareide wared. Dô hemmr 's "Schwaaz-Vere" Zemmr ghedd. Dees hot me nâ schon endressiert:

Den Diddl vo "Gsälzbär" hanne glaud, bisher hod koinr bruddlt. Dr Scheufler muass mr em Kondexd mid Schwoißfuaß on Grachmusikoff säa. Isch a schbezielle Kuldur. Dia henn oft em "Sitting Bull" en Pfäffenga gschbielt. Dô wared mir Schdammgäschd.

R

Reincarnator

I glaub en Biberach kennd den jedes Kendle. I hau vo deem nix gwissd, bis mr môl an Ausflug middem Mopped gmachd henn und em Hirschhof en Hiddareide (bei Hoßkirch) ibernachded henn. Dô hann i des „Themenzimmer Schwarzer Vere“ buacht. Ond ned gwissd, was oder wer dees isch.

Aber wennes môl verschmeggd hann, nô werd i neugierig. Also hann i älles gläsa, was i über da Vere gfonda hann. Onn mi uffd GS gsetzd, om dees zom iaberpriafa. S‘war nô ned oifach, rauszomfenda, wo die Stele isch. Abr i haus nôbrôcht.

In Biberach war e vo 1977 bis 79, bei dr Bebbo. War ehrlich gsaid koi scheene Zeid. Bis uffs Schitzafeschd.

(Ond dia gloi Schwarzhorig aus Schussariad. Mit Naggdbada em Schwaigfurter Weiher. Dômols hann i a XS faifhondert ghett.)

Zuletzt bearbeitet:
R

Reincarnator

Isch halt faifavierzg Joar her.

Aber a Wiaschde war des ned. Des isch sicher. Ond des Bada hôt sich halt ôschließend so ergebba... :o
Vorher wärs koi guade Idee gwä. Der Weiher war saukald.

R

Reincarnator

Uff dees laufts naus.

Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
No se da zwoi Mädla aus dem Weiher rauskomma?

Zuletzt bearbeitet:
HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
Wenn des Wasser z kalt isch no geht halt nix. Kasch aber au brobiera an Bleischdift nazbenda

R

Reincarnator

So isch dees. Wemmr dees heit nô au nô uffs kalde Wasser schiaba kennd...

GSGuenter

GSGuenter

Modell
R1300GS
aue, no bisch'd aber scho en aldr Siach, en aldr, wenn de dr Schwarza Vere kennsch :giggle:
I kenn blos dui Gschichd vo sällam Raibr ond saine Kumpana näbschd Weibrleid...
Woisch, beim Biberacher Schützafeschd kommt dia Gschichd jedes Johr wiedr auf. Speziell beim Lagrleaba ond beim Omzug

SwabianBiker

SwabianBiker

Modell
R 1200 GS Rallye
Dr Schräd gild abr au für Rausgschmeggte, oder ed?

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
So isch dees. Wemmr dees heit nô au nô uffs kalde Wasser schiaba kennd...
Des kalde Wasser juckt heid keun me. Wenns eh nehme recht goht nemadse die gleune Blaue..............

Bei Nochbor hot amor gsaid do schiabsch zwoi Nomara uf eura Ladda.
Bei dem glaub i eher a Läddle

Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Oben