cat61
Na zum Glück bist Du ein Stehaufmännchen....Unkraut etc., etc.!!
Na zum Glück bist Du ein Stehaufmännchen....Unkraut etc., etc.!!
Na zum Glück bist Du ein Stehaufmännchen.
Griaß Di Wolfgang,Grundkurs für Gabi nach 15.000.000 Beiträgen ...und das zum Thema zitieren???
Was länger (sch)währt wird endlich/nimma gut!
Awa, so bleibt`s halt spannend, wie immer man/frau/frau/mann es auch macht!
Bin wieda auf de Fiass, ein wenig wacklich noch, awa et jeht!
the winner is............... Holgerunten rehechts.
Hi Wolfi, na endlich tauchst du hier mal wieder auf *ganzdollfreu*...Unkraut etc., etc.!!
...zu früh!Hi Wolfi, na endlich tauchst du hier mal wieder auf *ganzdollfreu*
Dann gehts ja wieder aufwärts
G´freid mi, dass vorwährts gähd!!!...es gähd vorwärts, und, ....des mid da Blondine, des glab i da etz einfach moi, wei,.....sunst machad`s ja koan Sinn!
...eig`ndlich bis`d a Lausdeandl, des zwisch`ndrin scho amoi g`schopfd wean deaf!G´freid mi, dass vorwährts gähd!!!
Ja mei, i bin eftas "blond" und "blauäugig", wia´s ma seiwa recht is!
...zu früh!
Was aufwärts geht, liegt direkt in der Hand meiner Andrologin, und die ist da unberechenbar!
im einen Fred freut er sich dass von anrüchigen Themen abgelenkt wird und hier macht er weiter.... Unglaublich...
..war der Tiger Du Nase!
Was sauffst Du eigentlich schon um die Zeit???
Hi Gabi,Was ganz anderes:
Weiß jemand wo man/frau Backgammon (Freeware) problemlos runterladen kann? Such schon die ganze Zeit, aber die sind alle so "popelig"..
..langt eins!
Ach geh, sei net so schtreng in meim Oita foin d´Ho glei aus!...eig`ndlich bis`d a Lausdeandl, des zwisch`ndrin scho amoi g`schopfd wean deaf!
Hi Bernd,Hi Gabi,
guggst du bei www.chip.de und gibst bei Suche
GNU Backgammon 0.90
ein. Is Freeware und super gemacht.
Ich möchts aber hier nicht verlinken, weil ich nicht weis, ob ich irgendwelche Rechte damit verletze.
Hi Bernd,
vielen Dank!!!!
Ach geh, sei net so schtreng in meim Oita foin d´Ho glei aus!