B
beak
Gast
Des is mei Karma, dass mi in dem Lem net jäda vaschteht, ned a moi de BayanHä????
Hoffentlich rengts am Donnasdod net
Des is mei Karma, dass mi in dem Lem net jäda vaschteht, ned a moi de BayanHä????
i glaub bei eis in deitschland isch des deshalb so heftig mit de dialeggd, also dass dia sich so vonanander abgrenzed ond schtolz druff sand, weils jo wäga dr hischtorie a bissle hoikel war/isch, n deitscher zom sei. also schtolz druff zom sei, dass ma n deitscher isch. eigendlich scho schad. d' amis dand jedn morga mit hand uffs herz d' nationalhümne in dr schual senga. bloß n deitscher daff des id. ond i glaub, deshalb send dia dialeggd so wichtig. weil koi mensch ka was drgega saga, wenn man schtolz drauf isch, en schwob oder n bayer zom sai. ond i glaub, dr mensch brauch was, wor drzuagheart.
beak;352523 Hoffentlich rengts am Donnasdod net :eek::eek::eek:[/quote schrieb:Na des hoff i doch.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mia wion Sonnnnnnnnnnnnneeeeeeeee
Am besten sofort obwoi heid hät ma nimma vui davo weils äh scho boid untageh dad.
Liawa sois iats renga und am Donnasdog sche wean!Na das hoff ich doch.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wollen Sonnnnnnnnnnnnneeeeeeeee
Am besten sofort obwohl heute hät ma nimma viel davon weils eh schon bald untergehn würde.
Gabi koa Angst... meine Tourn warn no nia verrengt im Vergleich zur Hildegard ihr Inzeltour...Liawa sois iats renga und am Donnasdog sche wean!
erstmoi miassad´s du wissn das des ned Inzel hoast sondern InzellGabi koa Angst... meine Tourn warn no nia verrengt im Vergleich zur Hildegard ihr Inzeltour...
red di ned ausse......des war eier Tour dann wars a eier Weddaerstmoi miassad´s du wissn das des ned Inzel hoast sondern Inzell
und des mit´m Wedda is ned an uns gleng..
Gell Hubert
Na dann, kannst doch net so schlimm sei, wia olle behaupt´n!!!Gabi koa Angst... meine Tourn warn no nia verrengt im Vergleich zur Hildegard ihr Inzeltour...
red di ned ausse......des war eier Tour dann wars a eier Wedda
i gin nix gierig und nix geizig!i hob nie gsogt, daß i a engal bin
no jetzt sei hoid ned gierig. so a scheibal speck, kaunst scho - virtuell - umma ruckn.
mochst hoid a foto und stöhst das do eine
Du schwätscht net viel aber ugschicktred di ned ausse......des war eier Tour dann wars a eier Wedda
ach dr zwoate mead sich jetzt...Du schwätscht net viel aber ugschickt
Mir werrat jo seha wieas wird an sellem Wochaend und wehe es fangt a zum rengaach dr zwoate mead sich jetzt...
du des hier is des GS Forum, do wird gstichelt und trotzdem glacht.
was zoihst wenns ned rengt?Mir werrat jo seha wieas wird an sellem Wochaend und wehe es fangt a zum renga
Er nun wieder, lang mal am nackte Ma in d´Daschwas zoihst wenns ned rengt?
Du beim Opa stät doch no dabei dass sei ADV ganz frisch riacht...Er nun wieder, lang mal am nackte Ma in d´Dasch
Abgeshea davo d´r neiOpa ond dia nei Oma haltet doch diea Ramas frei an sellem Wochaend
Ha no d´r sell kunnt jo aus´em zahla gar nemme nausDu beim Opa stät doch no dabei dass sei ADV ganz frisch riacht...
hoffendli liesd des sei Weibi ned( do sog i nur Schwom)Ha no d´r sell kunnt jo aus´em zahla gar nemme naus