An die Bayovaren

Diskutiere An die Bayovaren im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; Püppi, i werd mi iats a va´abschied´n. Hob heid scho Tai Chi ausfoin lass´n, weil i so kaputt bin. Hob´s eh scho g´schriem, dass i so schlecht...
B

beak

Gast
Püppi, i werd mi iats a va´abschied´n. Hob heid scho Tai Chi ausfoin lass´n, weil i so kaputt bin. Hob´s eh scho g´schriem, dass i so schlecht g´schlaffe hob.

Loß da de zwoa Oa guad schmecka! Des eazeih i iats mein Mo, damit ea woas, wia sche dassas hod... :D:D:D

Guad Nacht, bis moang!

coufi

coufi

Modell
F 650 GS
Püppi, i werd mi iats a va´abschied´n. Hob heid scho Tai Chi ausfoin lass´n, weil i so kaputt bin. Hob´s eh scho g´schriem, dass i so schlecht g´schlaffe hob.

Loß da de zwoa Oa guad schmecka! Des eazeih i iats mein Mo, damit ea woas, wia sche dassas hod... :D:D:D

Guad Nacht, bis moang!
i wünsch da a an scheen obend.

de eier und da knusprige speck worn lecka :D

bis morgn puppi.

guats nächtle

THE GHOST_909

THE GHOST_909

Modell
R 1200 GS Mod.`08
He Iha zwoa Läsdaweibsn! Deads amoi an Boi gaaaaaaaaaaannz flach hoidn, wei I konn a andas geia!!!:D I kon Eich zum Beispui mid Karl Moik Buidl straffa, de eam ganz andas zoang, oder Marianne und Michael!:D
Aba I glab des is koa Straf füa Eich, Iha stehds auf de olle:eek: :eek:!
Außadem ko I nix dafüa, wnns Eire Manna ned im Griff hobds:D :D :D

B

beak

Gast
He Iha zwoa Läsdaweibsn! Deads amoi an Boi gaaaaaaaaaaannz flach hoidn, wei I konn a andas geia!!!:D I kon Eich zum Beispui mid Karl Moik Buidl straffa, de eam ganz andas zoang, oder Marianne und Michael!:D
Aba I glab des is koa Straf füa Eich, Iha stehds auf de olle:eek: :eek:!
Außadem ko I nix dafüa, wnns Eire Manna ned im Griff hobds:D :D :D

Hi Fredl,

eh, Moik is mei zwoata Voanam und i hea nua den und ab und zu Marianne und Michael... Nicht zu vergessen: S´Napalm-Duo...:D

Mei Fredl, des hob i no ni g´schafft, dass i an Mo in Griff häd...(do wa a Vichal bessa, a Hund oda sowos...) Vielleicht wui i des go net! Mächt ja i a net, dass ea mi "in Griff" hod. An des muaßt Di bei uns g´wohna, dass Gerda und i ab und zu moi oblästan, des g´heat zu na "ei´gfleischt´n Gmoa! Deafst ja Du und da Hubertl ah! Gerda und i hamma imma ein offenes Ohr füa sämtliche Eventualitäten! :D

LG

Gabi

B

beak

Gast
Griaß Eich, Iah,

hob do wos fia Eich. Bei de east´n zwoa, häd i beinah in d´Hos´n g´macht

B

beak

Gast
So, bin jetzt in da Oawat, damit se da Fredl net ollawei afreng muaß, dass i go nix dua... :D

Ham mi heid eh scho olle g´frogt, warum i namiddogs kim. Dann hob i g´sogt: Anweisung vo om, weil i in da Friah ollawei so scheiße ausschau!!! :D:D:D

Bigfoot65

Bigfoot65

Modell
1150 GS
Apropo Botox, des loßt ma liawa
so schee mog i gar net sei:D:D

beak
So, bin jetzt in da Oawat, damit se da Fredl net ollawei afreng muaß, dass i go nix dua... :D

Ham mi heid eh scho olle g´frogt, warum i namiddogs kim. Dann hob i g´sogt: Anweisung vo om, weil i in da Friah ollawei so scheiße ausschau!!! :D:D:D
Das haben meine Kollegen auch schon probiert:cool::cool::cool:
Hat bei mir aber nichts geholfen:D:p:D

Ich seh den ganzen Tag gleich scheisse aus :eek::eek: am Morgen sind nur die Augen kleiner:p:p

Gruß Bigfoot

B

beak

Gast

Ich seh den ganzen Tag gleich scheisse aus :eek::eek: am Morgen sind nur die Augen kleiner:p:p

Gruß Bigfoot
Hi Bigfoot,

i schreib owa iats net nach der Schreibe :D

Bei mia is des a Wurscht, desweng oawat i iats wieda vormittags :D:eek::D. Ja, mein Gott, de soan si net so hom, de wean wenigstens dann wach, bei meim Anblick

Ich verabscheue mich, bis boid!

Guad Nacht!

Gabi

THE GHOST_909

THE GHOST_909

Modell
R 1200 GS Mod.`08
Servus!
Hab mi momendan a bissal z`ruckg`hoidn! Ihr a, gei! Wos is`n los ? san ma olle viere miad? I werd mi a glei wieda va`drügga, wei jeds spuin glei meine BAYERN!!!!!!!!:D :D :D :D :D OLE;OLE;OLE!!!!!!
Meid mi am Sonndog wieda!
Liabe griaß an olle Eier

THE GHOST_909

THE GHOST_909

Modell
R 1200 GS Mod.`08

Gruß Bigfoot
Hi Bigfoot,

i schreib owa iats net nach der Schreibe :D

Bei mia is des a Wurscht, desweng oawat i iats wieda vormittags :D:eek::D. Ja, mein Gott, de soan si net so hom, de wean wenigstens dann wach, bei meim Anblick

Ich verabscheue mich, bis boid!
Das soll heißen sie schaut super aus!!!!:D

coufi

coufi

Modell
F 650 GS
griaß eich,

bin a wieda do.. och der orbeits- und freizeitstreß is a wahnsinn :eek::D
zu nix kummst.....

oiso grundsätzlich is jo zum sogn, daß wir olle supa ausschaun... amoi vo de fs-fotos obgsengn :o:o

apropos foto: HERR GEIST, du fredl du, host du ned gsogt du wirst a foto eina stöhn??? haaaa???? wo is denn des??? haaa ???? host scho wieda vagessn?? haaa???? :D:D:D:D:D

wie soi denn des wetta bei eich wern am WE? bei uns koid, unbeständig und windig. oiso zum sch...... :mad::mad:

lg
g

B

beak

Gast
griaß eich,

bin a wieda do.. och der orbeits- und freizeitstreß is a wahnsinn :eek::D
zu nix kummst.....

oiso grundsätzlich is jo zum sogn, daß wir olle supa ausschaun... amoi vo de fs-fotos obgsengn :o:o

apropos foto: HERR GEIST, du fredl du, host du ned gsogt du wirst a foto eina stöhn??? haaaa???? wo is denn des??? haaa ???? host scho wieda vagessn?? haaa???? :D:D:D:D:D

wie soi denn des wetta bei eich wern am WE? bei uns koid, unbeständig und windig. oiso zum sch...... :mad::mad:

lg
g
Bei uns soids schneim... Na ja, sama ja letzt´s Wochenend eh min Moped g´fohn, des g´langt iat´s wieda füa a Jo...:D:D:D

Moni70

Moni70

Themenstarter
Modell
XC / GS Rallye
Bei uns soids schneim... Na ja, sama ja letzt´s Wochenend eh min Moped g´fohn, des g´langt iat´s wieda füa a Jo...:D:D:D
Ja hallo kinners.... :D
des gfallt mir fei chefin, wenn ihr so schreibet :D:D:D:D s'gibt imma was zom lach :D
kaum bin i wieder zrück aus minsk isch des wetter hier :mad::mad::eek:
dort hat die sonne gstrahlt.....:cool: aber egal....dahoim isch dahoim :p:D

B

beak

Gast
Ja hallo kinners.... :D
des gfallt mir fei chefin, wenn ihr so schreibet :D:D:D:D s'gibt imma was zom lach :D
kaum bin i wieder zrück aus minsk isch des wetter hier :mad::mad::eek:
dort hat die sonne gstrahlt.....:cool: aber egal....dahoim isch dahoim :p:D
Griaß Di Moni,

bist wieda do!!! Und Urlaub, oda geht´s nächste Woch glei wieda weida? Owa woam was in Minsk a net, oda?

LG

Gabi

Moni70

Moni70

Themenstarter
Modell
XC / GS Rallye
Griaß Di Moni,

bist wieda do!!! Und Urlaub, oda geht´s nächste Woch glei wieda weida? Owa woam was in Minsk a net, oda?

LG

Gabi
hi gabilein :D
in minsk war es wärmer wie hier :eek:....die mädels sind rumgelaufen :rolleyes::rolleyes: na ja....ich hab's an den stielaugen der kollegen gesehen :D:D:D nächste woche...denk denk....ne da geht es nur ins schöne badische (nähe rastatt)....das ist für mich heimspiel :rolleyes:....anfang mai geht's wahrscheinlich wieder nach minsk....:cool:...uff...immer die fliegerei...des nervt:mad:

B

beak

Gast
hi gabilein :D
in minsk war es wärmer wie hier :eek:....die mädels sind rumgelaufen :rolleyes::rolleyes: na ja....ich hab's an den stielaugen der kollegen gesehen :D:D:D nächste woche...denk denk....ne da geht es nur ins schöne badische (nähe rastatt)....das ist für mich heimspiel :rolleyes:....anfang mai geht's wahrscheinlich wieder nach minsk....:cool:...uff...immer die fliegerei...des nervt:mad:
San des oiß Russinnen, wos do so "erotisch" durch die Gegend rennt? Weil so wia de Russinnen bei uns rum lafan, kann iats i persönlich nix find´n, wos zum nocheschaun wert wa. I hob den Eindruck, de bei uns san a bißal "billig" zamgricht...

Moni, Du soadst da Flügel implantiern loss´n. Dann wat´st a richtig´s Engal und brauchatst Di net in so a Sardinenbüch´sn eispreiz´n lossn und evtl. war´st sogo schnella do, wia Deine Kollegen :D:D:D

Thema:

An die Bayovaren

Oben