coufi
Hi Mädls,
- nau es haupts oba fleißig gschriem .. recht so. Jetzt hob i oba mei liaba not, do mitz'kumma
oiso:
@beak:
gö i hob scho a guts Hirndi .. und sowos muass amoi vafeun. echt schod drum
najo is jo oft ned schlecht, wenn ma außerirdisch is, daun pockt ma des Lem vielleicht a bissal leichter. I z.b. hob jo an Sprung in da Schüssel (ka Schmäh, hob von an Mopedunfall mit 15 Jahr kan Höm aufghobt und seither an Sprung in der Schädldeckn. der geht von Höhe Schläfe bis nochs Ohr) und somit kaun i oft gor nix dafir. I hobs schworz auf weiß
i mog a außerirdische liaba wia so steife Bledreda.
Sklaven tät i heit no brauchen, de ma mei Haus putzn und endlich mein Gortn herrichten. oba leida.
@moni:
i find des echt lässig, mit dem multikulti schwatzen. mir taugt sowas voi.
i finds echt schod, daß mir mei Paps des arabisch nie glernt hot.
und jo de Susi hob i no im Ohr. des host wirkli guat zamgfoßt.
Meine Mama is 66 und mei Papa 61, i bin 33. Oiso sans ned wirklich jung.
Oba des kummt daher, daß i des Nestscheißerl bin, weu meine Gschwista san 47 (Bruder), 46 + 44 meine Schwestan. Ma muass oba dazua sogn, daß nur I von mein Papa bin.
lg
gerdal
- nau es haupts oba fleißig gschriem .. recht so. Jetzt hob i oba mei liaba not, do mitz'kumma
oiso:
@beak:
gö i hob scho a guts Hirndi .. und sowos muass amoi vafeun. echt schod drum
najo is jo oft ned schlecht, wenn ma außerirdisch is, daun pockt ma des Lem vielleicht a bissal leichter. I z.b. hob jo an Sprung in da Schüssel (ka Schmäh, hob von an Mopedunfall mit 15 Jahr kan Höm aufghobt und seither an Sprung in der Schädldeckn. der geht von Höhe Schläfe bis nochs Ohr) und somit kaun i oft gor nix dafir. I hobs schworz auf weiß
i mog a außerirdische liaba wia so steife Bledreda.
Sklaven tät i heit no brauchen, de ma mei Haus putzn und endlich mein Gortn herrichten. oba leida.
@moni:
i find des echt lässig, mit dem multikulti schwatzen. mir taugt sowas voi.
i finds echt schod, daß mir mei Paps des arabisch nie glernt hot.
und jo de Susi hob i no im Ohr. des host wirkli guat zamgfoßt.
Meine Mama is 66 und mei Papa 61, i bin 33. Oiso sans ned wirklich jung.
Oba des kummt daher, daß i des Nestscheißerl bin, weu meine Gschwista san 47 (Bruder), 46 + 44 meine Schwestan. Ma muass oba dazua sogn, daß nur I von mein Papa bin.
lg
gerdal