B
beak
Gast
I glaub i brauch no koan Dokta, weil Email schreim geht no ... wenigstens in da Owat!hmm schwierig - oba brauchst überhaupt an Dokta???
aha - na jetzt is ma ois kloar.
lg
g
LG
Gabi
I glaub i brauch no koan Dokta, weil Email schreim geht no ... wenigstens in da Owat!hmm schwierig - oba brauchst überhaupt an Dokta???
aha - na jetzt is ma ois kloar.
lg
g
Mei, do ware drei Monat oid, wia meine Leid do her zong san. Oans muaße scho song, i war dann (mit 16) nomoi dort bei meina Verwandtschaft und Leid san do ganz anders, viu freindlicher und net so garschtig wia d´Bayan. Owa, weil ich flexibel bin, bin i hoid a garschtig worn!Nau wenns'd das in da Orbeit no kaunst, paßts eh - und do herin wirds ollemoi reichn denk i.
AHA Aachen - hots da durt nimma gfoin???
griaß di
g
Hi Jo,Hätte einen Tipp für euch, wechselt doch einfach in den Chat
Jo
Hi Jo,
gibt´s so was auch?
LG
gs
kennt ma mochn, wenn ma woitnHätte einen Tipp für euch, wechselt doch einfach in den Chat
Jo
Ach, Ihr Armen, jetzt weiß ich worum es geht: Ihr könnt das nicht lesen!Würde jedenfalls den Forumsserver stark entlasten, der hat ja leider auch keine Übersetzfunktion
Jo
gorschtig -jössas na, i fircht mi grodMei, do ware drei Monat oid, wia meine Leid do her zong san. Oans muaße scho song, i war dann (mit 16) nomoi dort bei meina Verwandtschaft und Leid san do ganz anders, viu freindlicher und net so garschtig wia d´Bayan. Owa, weil ich flexibel bin, bin i hoid a garschtig worn!
Und ist dei Vata no in der Nähe?
LG
gs
Wast wos Gabi, moch ma an eigenen Thread auf - nur für uns und de de mitmochn woin bzw. vazwifel ma sie in den Bayovaren Thread. Dann kennans wieda fochsimpln do und uns gengans nimma au.Ach, Ihr Armen, jetzt weiß ich worum es geht: Ihr könnt das nicht lesen!
Mächt nix. Für Dich und alle anderen ist nächstes Jahr Urlaub in Niederösterreich und Niederbayern angesagt. Ein Sprach-, Jodel- und Schuhplattlerkurs inklusive!
LG
gs
P.S. Macht halt furchtbar Spaß mit den Mädels und Jungs Mundart zu klönen. Auf die Idee sind wir vier nicht mal gekommen, das hat sich halt verselbstständigt...
A echta Weana hoid! Des erinnert mi an de Serie "Ein echter Wiener geht nicht unter"...gorschtig -jössas na, i fircht mi grod
mei vata wohnt in wien und hat sich voll angepaßt .. schweinsbratl, bier, knödeln und den musikantenjammer hurcht er si a au
lg
g
Des war´s. Dann dat ma do an "Verkehr" net aufhoitn! An "Verkehr" hahahahahahahahahaWast wos Gabi, moch ma an eigenen Thread auf - nur für uns und de de mitmochn woin bzw. vazwifel ma sie in den Bayovaren Thread. Dann kennans wieda fochsimpln do und uns gengans nimma au.
lg
g
GENAU!! Des war iat´s sauguad Gerda!kennt ma mochn, wenn ma woitn
lg
gerda
GENAU!! Des war iat´s sauguad Gerda!
gs
Des hod ma ja iats so g´foin, weis stimmt und weil iats koana mea wos schreibt.... Host guad g´mocht!na stimmt jo
übrigens - damit se kana mehr aufregt - schreib i da de antwurten in den bayovarenthread. loss ma de aundan do allanig.
gerda
..........................arbeiten gehen, um den Nachwuchs kümmern, endlich mal mein Büro aufräumen........