dergraf
Themenstarter
... ja wem sagst du das..mangels Zeit
zeit ! der wahre luxus
... ja wem sagst du das..mangels Zeit
Nun mal gaaaanz langsam, es ist ja noch etwas Zeit bis dahinhat keiner von den abstimmern interesse ???
uff
jetzt sind wir wenigstens schon zu sechst
ich dachte du wolltest gestern nur das allgäuer schnitzel testen....soso
und was is mit mir?
doch natürlich!!und ausser lothar und mind (sorry konnte deinen namen nicht rauskriegen)
hat keiner von den abstimmern interesse ???
Stobbi (Lothar)
mind (Wolfgang)
ThSx (Thomas & Michaela)
Frogfish (Harald & event. Dorothea)
Frrrosch (Rolf)
bigjack71 (Andy & Sabine)
dergraf & dieGräfin (mathias & monika)
zu 1. rischtisch jeraten!!ich vermute ihr meint damit das zelt...??
hat keiner von den abstimmern interesse ???
und ausser lothar und mind .... hat keiner von den abstimmern interesse ???
uff jetzt sind wir wenigstens schon zu sechst
Servus Boda - Graf,in alter tafelrundentradition fasse ich mal zusammen (die bayern schwächeln noch ein wenig) auf gehts madls und buam (oder so)
in alter tafelrundentradition fasse ich mal zusammen (die bayern schwächeln noch ein wenig) auf gehts madls und buam (oder so)
gut dass ich kein Bayer sondern Schwabe bin... Termin ist vorgemerkt, kann aber noch nicht 100%ig sagen ob es auch wirklich klappt...Stobbi (Lothar)
mind (Wolfgang)
ThSx (Thomas & Michaela)
Frrrosch (Rolf)
Servus Boda - Graf,
jetzt geh amoi a bissal vom Gas owa, es gib eba no Leid de miassn am Mada in da frua Arbadn und hom ned glei Zeit zum kombiuda-nei-lunsen!
Das i soiba koa Geduid hob woas i scho länga, aba do konnscht ma fei sauba s'Wassa abgroom. Auf da oan Seidn ko i des fasteh, wenn ma fui Nochdenkt und sie a haufn Arbad macht is ma hoid auf de Reaktion g'spannt - so wos i bis jetz gseng hob is aba wirkli ois tiptop und deshoib vorab scho moi "Respekt und Dank"!
I hob znachscht a moi gwardat, wos mei groasser bruda sogt bzw. ob er aloa kimmt, denn sunscht hat ma uns mid da Dagglgarasch (wer beim Barras war woas wos des is) zam do, aba nach dem mei Schwagerin a mid kimmt muass i ma heud no a Blochn zualeng!
nixs fia unguad!
auweia
isch des oastecknd
doa gibts doch sicher tabledda drgegga
Stobbi (Lothar)
mind (Wolfgang)
ThSx (Thomas & Michaela)
Frrrosch (Rolf)
Q-Treiber-74 (Tobias)
ArmerIrrer (Ecki) mit Vorbehalt
084ergolding (Jan & Sylvia) mit Vorbehalt
Servus Boda - Graf,
jetzt geh amoi a bissal vom Gas owa,
Servus Mathias,@andy:
hilfst du mir falls er mir was tun will???
ich habe keinen großen bruder
puh *schweißvonderstirnwisch*Servus Mathias,
dafür hast Du ja dann Harald und mich!
Wir zwei beiden Ex-Kampfsportler regeln das bisschen dann!
ich bin auch niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie wieder ungeduldigDas i soiba koa Geduid hob woas i scho länga, aba do konnscht ma fei sauba s'Wassa abgroom.
des wird wieda a Gaudi gem!Servus Mathias,
Gruß
Also so brutal wie auf dem Foto sind da Harald und I ned, mir machens viel eleganter!des wird wieda a Gaudi gem!
Servus Mathias,
Gruß
des wird wieda a Gaudi gem!
Hööööha wea wird den glei so brudal wearn (und mei Bruda stachel a no glei weida)?! Gehe jedoch tatsächlich davon aus das des a riesn Gaudi geb‘n wird und bin schon gespannt auf die einzelnen Gesichter hinter den Nick’s.Also so brutal wie auf dem Foto sind da Harald und I ned, mir machens viel eleganter!
Jetzt sag halt auch mal was Harald!
Gruß
Leider kämpfst Du in der falschen Gewichtsklasse wir stemmen einarmig in der Literklasse!Hööööha wea wird den glei so brudal wearn (und mei Bruda stachel a no glei weida)?! Gehe jedoch tatsächlich davon aus das des a riesn Gaudi geb‘n wird und bin schon gespannt auf die einzelnen Gesichter hinter den Nick’s.
Wenn ihr Ritter einen Kampf wollt, nehme ich gerne die Herausforderung an und biete Euch hierzu gerne die Disziplinen: Minigolf, Hufeisenwerfen, Bleddaherred’n (Quatschen), Hoibi-Eineziagn (Bierchentrinken) und Langwieriges-Geselliges-Beisammensitzen an und dann werden nach der Schlacht die Toten gezählt.