Samstagnachmittag in der Sandgrubenlounge aufm Canape...
an stress pur !
Nach meiner anreise hob i mi erst a mol in der sandgrubenlounge auf´m canape zur brotzeit niederglassen. A guats niederbayrisches bauerngselchts, zsamm mit nem heiss dampfenden haferl ebbs warmes.
I wollt ganz entspannt dem spektakel zurschaun, schaun wia die leit vom neufahrner
stammtisch geist, körper und bike in balance bringa. Mei, i sog´s eich.
Zurganga is ..... GS-sound-konzert pur !
A ganzes boxer-orchester vo der nähe und vo der ferne, an trompetensound vo der neia
zwo-zylindrigen, i hob mir docht, nix mit ruhe, hier gehts zua wia Rock am Ring !
Und wenn da AmperTiger auf der goiben zwoa-zylinder um die sandgrubenlounge kimma is,
de anderen mit der weiss-blauen x-challenge hinter earm drifted san, i sog´s eich.....
Des gsichtsgrinsen vom AmperTiger woar so gross, dos die Locin-Leit aus´m reich der mitte des no ham sehn kinna ! Und deren X-Challenge kann ja wia a kängeruh hupfen wenn de neufahrner/
echinger drauf hocken !
Spater hod selbriger mi no durchd gruben jgad, hot mir sei digitalkamera ind händ druckt.
Wann seine hp so schnell geha dad wia die kamera buidl macht, na pfiad di gott !
Aber ollesamt woarns pumperl gsund und fit beianander als i die sandgrubenlounge wieder gen ergolding verlassen hob. Hoffentlich hams a heit no so vui spass wia gestern !
A wahnsinn im staatlichen anerkannten erholungsort !
Balu, a poar buidl hob i gmacht, die meisten hod aber der AmperTiger af seiner kamera !
Da miast ma woarten. Schaugst a mol ins picasa eini.
I gfrei mi scho auf de hechlingergschichten beim nächsten stammtisch,
kimmts allesammt wieder gsund hoam, schee woars, beneidet hob i eich !
Grias vo Ergolding
Jan