Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; I hau halt extra viel eikauft grad eba
Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
Des sieht guad aus.
Geits au en Kaiserschmarrn?
S'wär scho recht, wenn der Manne au mal kem. So lang wia der scho nemme drbei war, sen dem wahrscheinlich jetzt wiedr Haar gwachsa. So ehnlich wiabei ma vegessana Apfel em Keller

Reiner_Remstal

Reiner_Remstal

Modell
R1250GS
Wenn - i mecht bedohne: wenn - ebbas gwachsa wär, wärs em Manne vielleicht auned orecht, wenn dees ned bloos sai Haar bedräffä tät, was gwachsa wär...i moin bloos, wägge denne hoche ADV-Fahrwerk ond so...

(Sorry Manne, de han i kommendiere miase vom Kollegä aus Nirtingä...ond bitte koi Panik, wenns em Radio wiadr amole hoisst "der DAX ist gestiegen" - die moined ned Dei nächschdes Moped!!!)

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
also mir dät des garnet bassa, wenn. zmohl wieder d Hoor do oba wagsa dädat. Mir isch bei breudor Scheudl ganz recht.

Wenn i bloß dradenk i miast mi jedem Morgan vor am Schbiagl au no kemma.

Noe danke, i ka druff vorzichta. :yellowcarded:

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
Sodele, Mahlzeid, i han bloos sagawellä, dass imi omder Termin fürsch nächschde Treffa kimmra däd-ond weil oiner gfrogt hedd: des isch die Krone in Schnait, bei der Antonia...Griaßle
Geits dohana scho an Termin?
I sod mol wieder an Roschdbroda essa

Reiner_Remstal

Reiner_Remstal

Modell
R1250GS
Jezzed erscht omale DANKSCHEEE Harry fier´s errinnerrä - Antonia hod jetzt auno en Biergarde in Backnang ibbernomme ond erscht in Schnait ab Freidich bis Sonndich offe...bled fier os, odrr?

No wär jezzd hald moi Vorschlag dass mer endweder endr´

HIRSCH (Biergarten) nach Manolzweiler zur Simone gangged

oder abrr end

ZACHERSMÜHLE nach Adelberg .

(Abissle uffbasse miastmer hald en der Mühle, do send gern amole au a paar Klimakleber zom Essä ond Dränke dort :wink:.)

Wär derr Donnerschdich 20.07. den Herren genehm? Isch beides au guad ausm Neckerrdal zom erreiche, ie däds aunomole in die WaddsÄbbGrubb neischreibe...

Reiner_Remstal

Reiner_Remstal

Modell
R1250GS
Jezzeddle...

...am Donnerschdich, 20.07.2023 ab 18.30 Uhr im

HIRSCH, Kaiserstr. 8, 73650 Winterbach-Manolzweiler

em Biergardda.

Fir dijeniche, welche von weiters herkommed, empfiehld sich au´d kurviche Ofahrt über

L1150 - (48.749239, 9.441064) K1210 Baacher Str. Richtung Baach - K1862 Richtung Schnait - in Schnait rechts auf K1865 Richtung Manolzweiler

ond ischen Omweg von 10 Minudde...

I frei mi scho a bissle auf onser Träffä...

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
des hoist, ausserm Manne kommad älle???

Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Oben