Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community;
HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
i hab grad gläsa dr Martin hot Hongor ond will end Wirtschaft.

Also wann? wo?

on2wheels

on2wheels

Modell
Guzzi V85TT, Duke 690 R, RD350YPVS, RE Classic 500, Hercules Ultra50, Honda MB 80, Honda SH150i
Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
I han des verschdanda.
S'isch hald von Dorf zu Dorf ondrschiedlich. Abr mir Schwaba send ja au Fremdschbracha tauglich. Gugg no des greisliche Hochdeitsch aa. Sell verschdandad mir ja au.

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
I han des verschdanda.
S'isch hald von Dorf zu Dorf ondrschiedlich. Abr mir Schwaba send ja au Fremdschbracha tauglich. Gugg no des greisliche Hochdeitsch aa. Sell verschdandad mir ja au.
und wenn mor sich a bissle aschdrengt no kommt mor au drauf was gmoind isch.

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
### GS-SCHDAMMDISCH ###

…so ihr Gnallr ond Lomba😂😂😂
Am 11.04.2023 ab 18:30 isch en dr Räddichbahr en Deizesau en Disch fr zäa resrwierd!
Femf Bläz send scho vrgäbba!
Am älfda gib ieh em Wierd Bschäid, wiffl dass fenahl kommad!
Wär also zo ohs dazuaschdohsa will, geit dohanda gschwend Bschaid - wär z‘erschd kommd…

GS-Tourenfahrer

GS-Tourenfahrer

Modell
schwarze & weiße
Moin,
ich versteh´schwäbisch leider immer nur zur Hälfte. Aber ein Freund von mir macht jetzt auch "Schwoba-Rock". Mir gefällt´s 👍
Einen schönen Freitag und frohe Ostern!

Pit-GS1250

Pit-GS1250

Modell
R1250 GS - 40 Years
I ded ja gern, muas aber erst no ebbes verschieba, dass es bast.

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
Mir send ja jetzt koi Verein an dem s a Agenda für den Bad gibt.
I schlag trotzdem an Punkt vor ibor den mir ons am Daischdich ondorhalda kennat.

Bei Interesse kennat mir ja mol a Schwobaausfahrt macht. Des muas ja koin ganze Tag ganga. So 3-4 Schdonda ab Abfahrt am Treffpunkt. Ond danoch kennat mir ja an ma betreida Drenga mitmacha.

Iborlegats eich bis Daischdich ond no kenna mor ja dribor schwätza.

Griassle Harry

Pit-GS1250

Pit-GS1250

Modell
R1250 GS - 40 Years
### GS-SCHDAMMDISCH ###

…so ihr Gnallr ond Lomba😂😂😂
Am 11.04.2023 ab 18:30 isch en dr Räddichbahr en Deizesau en Disch fr zäa resrwierd!
Femf Bläz send scho vrgäbba!
Am älfda gib ieh em Wierd Bschäid, wiffl dass fenahl kommad!
Wär also zo ohs dazuaschdohsa will, geit dohanda gschwend Bschaid - wär z‘erschd kommd…
Sodele, jetzt ko i au komma, wenns recht isch. Bis heit obend. :bier:

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
So Buaba, i denk des war geschdorn a scheenor Obad ond dene zwoi Frischling (Pit-GS1250 ond Reinor_Remsdal) hots bei ohs au guat gfalla. Glacht ond Bledsenn gschwätzt hemor ja ausgiebig.

:daumen-hoch::bier:

Vielleicht klappt's ja nägschmol au mit ma Kaiserschmarrn.

Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
Hasch ja dui jonga Frau ghöört. Den Kaiserschmarrn gibts erschd wieder em Wender. So gseha kaa i auf den fir emmer verzichda.

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
Hasch ja dui jonga Frau ghöört. Den Kaiserschmarrn gibts erschd wieder em Wender. So gseha kaa i auf den fir emmer verzichda.
Chebbi fir an guada Kaiserschmarrn muas i en koi Wirtschaft.
Solche Sacha mach mir selbor.

Ond da Manne griagt a 3 Gänge Menü!

Vorspeise: Kaiserschmarrn
Hauptspeise: Kaiserschmarrn
Dessert: Kaiserschmarrn

Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Oben