Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; Han vo meim Ahna no an schwarza Ledrschuuz, den hod dr anscheinend em Schdall akeht, so wia er riacht.
Mulle

Mulle

Modell
-R 1250 Rallye Bj´21// -Piaggio HP 50/4 Bj´94//-Quickly Bj´54
hend ihr eigenztlich en reachda Schuuz? I hau mir letdschd Jahr oin aus ganz woicham Leder kauft. Eigentlich zum Schwoißa, aber jetzt nemm en meist zom Grilla.
Han vo meim Ahna no an schwarza Ledrschuuz, den hod dr anscheinend em Schdall akeht, so wia er riacht.

Pit-GS1250

Pit-GS1250

Modell
R1250 GS - 40 Years
jetzt hots dene wegen soem Schurz glatt d Sproch verschlaga

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
...mr isch hald ällamohl en älla Laga schbahrsam - au beim Schwäzza bezieongsweis Schreiba :smug:
Ond schaffa mias mr hald au no, sonschd wird dees niggs mit ra nuja R1350GS :bounce::bounce::bounce:

manfred180161

manfred180161

Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
Griaßle aus Hamburg, I geb do Endwigglongshilfe 😅
32843080-4406-4BC5-8C46-2908C2A20999.jpeg

M

MTL

Griaßle aus Hamburg, I geb do Endwigglongshilfe 😅
Saggschene zom Beischbial was Brätzla send ond wia mr dôdemit omgôht?
Wo i neilich dort gwäsa ben, hanne ammä Bahhofskiosk welche xäa ond glei zwoi Schdigg kauft. Nô hôt där Kärle fier Eiro han wella. Fier Eiro fir zwoi Brätzla! Liabe Leit, fir des Geld griage dahoim vier oder fenf. Drbei ischs doch sonschd dô droba deitlich billicher. Jedenfalls an deane Schogglad-Audomade uff de Bahschdaig.

Mulle

Mulle

Modell
-R 1250 Rallye Bj´21// -Piaggio HP 50/4 Bj´94//-Quickly Bj´54
Ond bleib weg vom Gänsemarkt vierdl, do hots bloss deire läda 😉

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
Manne, woisch, du kechdasch scho a glois bissle fraindlichr gugga, wenn de scho a Foddo fr ohs machsch.
Ieh hann deine Griffvrdiggunga bschdelld, send scho doh - dia ziag ieh am Samschdich driabrd.
Hann doh a guada Hilf: Kahblbendr😁

manfred180161

manfred180161

Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
Dreh de mol rom.
No gasch an dr Rickmer Rickmers vorbei ond no rechts dr kloine Buggl nuff. Latsch die Davidstr. emmer grad aus, bis 'd Lichter rot send.
Viel Schbaaß ond Kondome hend dia Mädels eh dabei.
Voh mohahne woesch denn du des?

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
wer wois, vieleicht wird da Horschd en dem Schdrässle von dene "Eiheimische! :happy: mit Handschlag begriast. Als VIP hosch au dort deine verginschdigonga.

gshogi

gshogi

Modell
R 1200 GS Bj.2010 in schwarz
So isch!
Marinezeit uff Sylt.
Do hot dr Hoimweg noch Schduagart scho oft uff St. Pauli sei Ende gfonda.

M

MTL

Voh mohahne woesch denn du des?
An ä baar so Hamburger Aadenggaschdend hanne Schtrôßaschilder xäa (also koine orginale, sondern oog'fähr so groß oder a bissle greaßer wia an Schlissl-Aahenger.). Aber net wia sonscht hondert Nama durchs ganze Alfabeet, sondern bloß oog'fähr a Handvoll. Oins drvoo war Herbert-Schtrôß. Des hett diräggt bassa kenna fir an Bekannta wo so hoißt. Nô hanne aber ämôl nôchguggt, ob oder was denn sälle Herbert-Schtrôß en Hamburg fir äbbes schbezjälls isch. I glaub, i hett gar koin Suachdräffer meh uffruafa miaßa zom säha was los isch, sondern des hôt sich aigentlich scho aus de Ergenzongsvorschläg em Suachbegriffs-Aigabafäld ergäba.

Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Oben