Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; Mor muass ao mol essa kenna, wemmor koen Hongor hodd. Ansonschda zweng mor ons hald 😂
manfred180161

manfred180161

Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
Mor muass ao mol essa kenna, wemmor koen Hongor hodd.
Ansonschda zweng mor ons hald 😂

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
R1200 GS LC Rallye R1250 GS Rallye Deutz D40 Bj.1959
Mor muass ao mol essa kenna, wemmor koen Hongor hodd.
Ansonschda zweng mor ons hald 😂
oder mor isst auf da Hongor wo no kommt.

Ond wägga dem Wurschdsalad. I ben net so fir da Käs. Mir isch a Schwarze em Wurschdsalat (ond au mit de Zwiebel net gschbart) liabor

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
mr koh schdadd denne lombiga Kässchdroifa au en Rommaduhr odr Bachschdoikäs nai doa!
Erschd vorgeschdern Hanne Schbadza met Schengaschdroifa, zwoi Schdoza Rommaduhr, Greidrgrehmfräsch ond ma grausa Haufa Zwiebl ens Rohr gschoba - Mei Weib war voll vo de Sogga (ond ieh au 😁)
06B42843-363B-42D3-8AC5-E92E45FBAF14.jpeg

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
au des sieht abor guat aus. Des muas i au brobiera. Waffel des sen abor koine Schbaza sonar breed Nudla.

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
...schdemmd, hosch räachd :-)
Des gräane Zuigs oba druff isch Salaahdzuigs - ond Salz ond Pfäffr ett vrgässa!
Des warad zwoi Schichda Nuadla, Schenga ond Rammaduhr...

1 x 500g Tress Breite Nudeln
2 x 200g Romadur St. Mang in Scheiben geschnitten
400g Schinken in Streifen geschnitten
4 große Zwiebel in Ringe geschnitten
2 Prisen Muskatnuss, ordentlich Salz und Pfeffer
Je nach größe der Form schichten..

je 1 Becher Kräuter Creme Fraich, Schmand, Sahne gut vermengen und zum Schluss drüber geben.
Mit Salatgrün bestreuen

Ab ins Rohr bei 200 Grad, solange, bis die Zwiebel und Nudeln oben schön knusprig sind.

Zuletzt bearbeitet:
Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
Bua, da hasch Käs ond Wurschd vergessa. A baar Reddich wärad au no guad. Ond nadierlich saure Gurga.

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
a gscheits Brot isch soviel Wert wia a Teller voll Schbazza

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
Manne sicher net. I back scho seit etliche Johr mei Brot selber. Mei Mehl isch von dr. Alb ra.Do gibts au net emmor des gleiche Brot. I nehm ondorschiedliche Mehl zom Bagga ond misch dia Mehl meistens.
Mehl han i agfanga vom Woiza ibor Dinkel bis zom Roggamehl.

I han emmor Sauordoigbrot. Den Sauordoig han i scho seit etliche Johr und der wird emmor neu aufgefrischt.

I ka dor amol a Kardofflbrot brenga. No woisch was des fir an ondorschied zoma Beggorbrot isch.
I brauch am Tag meine 6-7 Scheibe Brot.

Am Bagdad mach i emmor 6 Brot. Odor 3 Bagett. Em Sommor zom Grilla mach i oft Bagett mit Oliva und drognede Tomada.

Wenn i Bagga dua wird erscht da Sauordoig aufgefrischt. No wird da Vordoig gmacht ond am nägschda Dag kommt da Haupddoig. Der bleibt au wiedor an Dag em Kiahlschrank ond wird no knetet ond rausbacha.

A Hefe nem i blos zom Drenga ;) ond kommt en koin Doig nei.

So jetzt isch abor gnuag gschriba ibors Bacha.

HarryS

HarryS

Themenstarter
Modell
Rainer i han mir von Häussler a Deugmaschee bschdelt.
NOVA Paket 2 | backdorf.de / Häussler GmbH

Muas blos no warta bis dui Maschee kommt. Da Motor kommt abor aus Kiena ond des dauert.
I hab mir au scho an Baggofa en mein Keller neimacha wella. Des goht abor net, weil en den Kamin mei Holzvergaser neiblost ond der ganze Ruas kommt no en da Holzbaggofa nei. Hab au scho mit mein Kamefägor gschwätzt ond der sagt so gehts auf koin Fall.

Nemmsch du Krähla zom aheutz odor Buachaholz?

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
...ieh bach grad no em Baggohfa ond beh uff dr Suach noch ma Bachhaisle, des ieh bei ohs em Garda naischdella koh.

Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Oben