Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community;
cowy

cowy

Modell
HP2E - Schwenker, Xcountry, ALP4.0, KLR250, 4-ride
Ok, das ist Allgäu, hört sich für den Franken aber ähnlich an. Ist das wirklich ein "eigener Dialekt"?

Gruß Thomas
Scho

Fascht jeds Doarf hot sein oagana Släng - do wo i heakomm, wird s „ch“ kretzt gredt , wia mas vom Dirol , odr o vo dr Schweiz her kennt

Zuletzt bearbeitet:
Mulle

Mulle

Modell
-R 1250 Rallye Bj´21// -Piaggio HP 50/4 Bj´94//-Quickly Bj´54
Send ja recht viel ausm Esslengr omkrois da hanna beinand, keht mr faschd an oigana Schdammdisch uffmacha

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
Nemms doch loggr. Drfir kosch dia em Dahl dann zuascheisa
ha, des hot onsr ehemaliger Fuirwehrkommandand en sainra Wuat zom dohmoliga Schdadbrandmoischter au gsait:
Wenns eich ett bassd, no scheissa mr eich zua ond wenn des ett langad, no schdauad mr ab Hädlfenga da Näggr uff...

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
Wiedr äbbes fers Läxikooh odr d' Duda:
Almachds granada Seggl, danach kommd no glei dr Halbdaggl

Wobei: mai Kumbl said emmr, wenn'am oinr gega da Schdrich goht: du bisch a jesasmässig grombohrts A####loch.

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
Fals mr doch a mohl kurzendschlossa en Schdammdisch briechd:
Räddichbahr em 4-Fläggaegg zwischa Deizesau, Dengadorf, Sirnau ond Berga - glei hendram Schiashaus.
Amohl em Obnads zom Feirobnd a kalds Hopfateele ond en Wurschdsalaad, Käässchbaza odr en glaina Roschbrohda, odr wa wois ieh :victory:

Fr dia Neigierige: Rettich Bar - STARTSEITE

Mulle

Mulle

Modell
-R 1250 Rallye Bj´21// -Piaggio HP 50/4 Bj´94//-Quickly Bj´54
Fals mr doch a mohl kurzendschlossa en Schdammdisch briechd:
Räddichbahr em 4-Fläggaegg zwischa Deizesau, Dengadorf, Sirnau ond Berga - glei hendram Schiashaus.
Amohl em Obnads zom Feirobnd a kalds Hopfateele ond en Wurschdsalaad, Käässchbaza odr en glaina Roschbrohda, odr wa wois ieh :victory:

Fr dia Neigierige: Rettich Bar - STARTSEITE
Na ka i voll hoimlaufa !

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
So, grad gschwend ibrn Middag gschwend no a Schdaidmend bäschdlad :rocker:

GS.png

Em Fall, dass do oinr moint, s' Badend druf zom han: koh gar ett sai!
Ond fer dia Sagsa, dia moinet, des nemma zom wella: v'rgässat's

T

Torx

Das ma zom Esslenger Ersatzschduagerder said isch edd net.

Mir auf dr Alb machad koin Onderschied zwischa Esslenger, Schduagerder ond Waiblenger !

Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Oben