Schwäbisch fir reigschmegde

Diskutiere Schwäbisch fir reigschmegde im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; Ond weils gerschd sooo schee war, bene sgleiche heid mimeim Kumbl Benni (jaaa, auch I hab Kumbels) nommal gfahra. Bissle ziegicher hald 😇
manfred180161

manfred180161

Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
Ond weils gerschd sooo schee war, bene sgleiche heid mimeim Kumbl Benni (jaaa, auch I hab Kumbels) nommal gfahra. Bissle ziegicher hald 😇

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
I hau deine ausm daal als Vergleich gmoind. I woiß doch, dass du dia bsondrs magsch.
…dia ausm Daahl kohsch ett mehga, oms verregga ett, gar ett, iabrhaupt ett.
Wenn dia koi so a scheena Aldschdadd heddad (fer dia dia heidige Esslenger ett a mohl äbbes dafier kennad), no häbad dia koin Weihnachdsmerkt ond ieh gar koin Grond, zom do oimohl em Johr do nah z‘ganga. 😂

waffel

waffel

Modell
R1250GS, 05/2019
Do kasch also hendorm Waffl herfahra und ha haufe Schbrid schbara :bounce:
Hendr mir herfahra bassiert ganz sälda, weil ieh maischdns dr Schlussmoh mach - aussr, mr fahrad uff Siadtirohl!
Noh geits koi Halda ond ieh beh ganz vorne ond fiehr ons doh naah…

Ond sooo broid beh ieh noh au wiadr ett, a bissle velleichd…
1665352583301.gif

Zuletzt bearbeitet:
Erg-Chebbi

Erg-Chebbi

Modell
R1100 GS, BJ `96
Abr der Digge scheint a grauß Biberle zum hau. Odr er isch bloß recht provokant so eigwicklt.

gshogi

gshogi

Modell
R 1200 GS Bj.2010 in schwarz
Aber a reachts Dach hot sei Werkzeig!

manfred180161

manfred180161

Modell
R1250GS Adv.Trophy 2023
Ja no lassed me doch oefach, I will jo bloß mei Rua hann… 🥴😂

Mulle

Mulle

Modell
-R 1250 Rallye Bj´21// -Piaggio HP 50/4 Bj´94//-Quickly Bj´54
Koi Zeit, be Mobedfahra😉

Thema:

Schwäbisch fir reigschmegde

Schwäbisch fir reigschmegde - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb - Ähnliche Themen

• Neu aus dem Schwäbischen Wald

Neu aus dem Schwäbischen Wald: Hallo zusammen, ich wollte mich kurz vorstellen, nach der gestrigen Anmeldung und einigen Jahren des "Nur" Mitlesens. Meine 800er und ich fahren...
  • Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.

Hallo ich bin der neue von der schwäbischen Alb.: Nachdem ich 20 Jahre auf allen möglichen Rennstrecken unterwegs war, habe ich nun mit 63 meine Rennkaiere beendet und mir eine GS gekauft. Vor...
  • Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis

Neuer aus dem Schwäbisch Haller Kreis: Hallo Mein Name ist Michael bin 52 Jahre und habe mir eine BMW R1200 Gs LC gegönnt. Meine Bisherigen Mopeds : Kawasaki Z1000ST , Suzuki GSX110 G...
  • Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen

Ein neuer grüßt aus dem Schwäbischen: Mein Name ist Uwe, bin 54, und ich komme aus Berglen. Seit dem ich 18 bin fahr ich ununterbrochen Motorrad. Früher mehr, heute leider weniger...
  • Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb

Sommertour 2022 - Lungau - Schwarzwald - Schwäbische Alb: Hallo, mein Sommerurlaub ist schon wieder um und ich habe einen kleinen Bericht geschrieben. Viel Spaß beim Lesen. Sommertour 2022 - Hobbyfahrer.de
  • Oben