THE GHOST_909
Zeohd des füa mi a?Kann i Dir zeigen, weil de Mopeds putz meistens i, weil i des a gern mach, oiso, wennst in der Nähe bist...![]()

Zeohd des füa mi a?Kann i Dir zeigen, weil de Mopeds putz meistens i, weil i des a gern mach, oiso, wennst in der Nähe bist...![]()
Servus Monal!vielleicht sollt i mir des nomol überlega für oich mädelz doch mal so an tag zu inwäschtierea..... a bisle offroad on vor allem....wie koh i mei kuah mit a paar trix im stand besser rangieren oder was moch i in bestimmta situationa, wenn i aloi ben....oder so ähnlich....
i bin no in minga....aber der zauber, den i mal von müncha ghet hob, der isch fort..... aloi scho de radler....die machet mi echt verrückt...des isch lebensgefährlich on jed woch fahrn oin zamma.... om on in der nähe von münchen, mach i wenn i überhaupt die näkschte aufträg....aber nimmer in der citi....des isch a nervige gschicht, wema in der stadt schafft.....vor allem als landei
ansonschta bin i immer no begeistert vom biergarta, des essa on die heiss geliebten berge, die i net a mol aus der ferne seh......... i sag ja.... dabei hätt i chance z.b. in friedrichshafen am bodensee was zu kriegen...aber i wois net wie i aus dem vertrag rauskomm.....
der projektleiter sagt gestern: "i hob kapazität eikauft on net personal on wie des der dienstleister macht is mir wurrscht"
...der isch scho ok, aber der lacht nie....on solche menscha sin mir net suspekt.....hoffentlich liast der des net....sonst han i de uftrag los.....on weiss gott für rechtliche probleme....muass mi bisl schlau mache, was da goht....pfiaz eich ihr lieben schönen männer (sorry mädelz) und FRAUEN![]()
griaß di,Servus midnand!
Wia geids Eich denn?
Wos is`n do los? Wo is`n des? Is des Frankreich?![]()
Respekt!![]()
Hi Fredl,Zeohd des füa mi a?![]()
![]()
![]()
![]()
Na, owa i kann da des vorfüahn... Freiwillige vorMei, hoffentlich liest jetzt des koana, dea mi guat kennt: I bin ziemlich guad im obledan!
![]()
Ja, obledan hoid, ich buchstabiere O B L E D A N. Wer iats an Krampf denkt, is a Fer....na schoood
guat im obledan... na serwas ... des is jo scho sehr unmoralisch *pruuust*
da mödn se sicha glei a poor mandalan au. soitast hoid vurher genau definiern wos DU damit moanst *wegbrichvorlauterlachen*
Griaß De!griaß di,
wiaso, wos soi los sei???
und wieso frankreich???
Wennsd mogsd! Gern! Aba des Schbridgeid werd I ned zoin kennaHi Fredl,
soi i Dia Dei Moped putz´n?
achso i hob glaubt, du beteuligst di am einschäumen *lach*Griaß De!
Na des Buidl vom Hubert, ob des aus Frankreich is!??![]()
Wos do los is, is nua so a Spruch, wenn so vui g`red werd![]()
Des is ganz klar, wos des is!!!!!Ja, obledan hoid, ich buchstabiere O B L E D A N. Wer iats an Krampf denkt, is a Fer....![]()
auf hochdeutsch auch ABLEDERN genannt. => nassen untergrund mit einem lederlappen trocken reiben *bruahahahahahahahahahaha*Ja, obledan hoid, ich buchstabiere O B L E D A N. Wer iats an Krampf denkt, is a Fer....![]()
Moi wos andas, de Manna zum zuaschaung!achso i hob glaubt, du beteuligst di am einschäumen *lach*
Wennsd mogsd! Gern! Aba des Schbridgeid werd I ned zoin kenna![]()
![]()
auf hochdeutsch auch ABLEDERN genannt. => nassen untergrund mit einem lederlappen trocken reiben *bruahahahahahahahahahaha*
Wikipedia, oder...?auf hochdeutsch auch ABLEDERN genannt. => nassen untergrund mit einem lederlappen trocken reiben *bruahahahahahahahahahaha*
RISCHTISCH! Mia fohn iats a Moped und putz´n dama de a seiwa...!Moi wos andas, de Manna zum zuaschaung!Emanzipation is weid furtg`schrittn
![]()
Na dad I song! D`Coufi is a Frau vo WeidWikipedia, oder...?![]()
Ja, wos moanst, wos des Leda kost, mit dem i putz...Wia, des dad wos kosdn?![]()
![]()
RISCHTISCH! Mia fohn iats a Moped und putz´n dama de a seiwa...!![]()