An die Bayovaren

Diskutiere An die Bayovaren im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; Püppi, mia san anschtändig und lustig, hey, des is ja des Geniale an der Sach!!!
H

Huberei

Modell
1200 GS Sondermodell 2009 und unser Dickschiff
du der hod Stress zwenga seim Buam..

der heiret ja nagsden Samsdog...

danoch werman wieder aufm Gnack hom:p:D

B

beak

Gast
I MÄCHT A IN D`VOGES`N. Sapralot. Jeda foht fuat und i deaf mi mit Tagestour´n z´frien gem :mad:

H

Huberei

Modell
schdimmd ned..

i muas am Wochende arbeiten, und da Koni hod Bereitschaft und des bei dem Weda:(:(

so und jetzt werds dann wieda hoassn..

jedm wias zustäd:o

H

Huberei

Modell
so mia verdünnisiern uns moi..
gehn no essn.. mmmmhhhhh

Hubert mia san beim Martini kimmst a no:p

THE GHOST_909

THE GHOST_909

Modell
R 1200 GS Mod.`08
Servus midanand!
Bin wieda ausch dem Schwobeländle do und han an hoffa Spaß g`hett!
De Moni kimmd noch Minga und I foahr zu de Schwom! Lusde!:D

THE GHOST_909

THE GHOST_909

Modell
R 1200 GS Mod.`08
Hallo alle zammn....
so nun bini in München und des Einleben is goar net so ohne.....muass mi a die Sprache gewöhnen und die sind hier anders..... klar....
was i scho öfters ghört han war "watsch'n abholn" :D .... ich bin direkt am tucherpark....aber bis jetzt hab ich ausser parkplatz suchen no net viel in der gegend gesehen.....
der verkehr is voll chaos.....net a mol mit dem moped däd mir des was bringen aus unterhaching daher zu fahrn.....so ein bullshit.... es gibt öffentliche....aber ich schlepp mi mit dem laptop ztod.....:eek::eek:
auf zukunft naus gsehn is des nix mit dem audo :mad:....muss wohl doch auf s-bahn und bus umsteigen.....
ehrlich gsagt, hab i jetza nimmer glesen, was ihr so gschriebn habt....i dacht i erzähl a bisl über meine erlebnisse in und um münchen :D:D
wenn ihr mir tipps habt wär i euch dankbar ;)

i mog zwar des ganze hier......aber: DAHOAM is DAHOAM on da bleib i au wohna :D:D
Konn des sei, das Du bei oana großn mittlaweile italenischen Bank abadsd:confused: Oda in am großn Hotel :confused:

Thema:

An die Bayovaren

Oben