B
beak
Gast
unanständig hin, unanständig her - hauptsoch lustig is![]()
Püppi, mia san anschtändig und lustig, hey, des is ja des Geniale an der Sach!!!

unanständig hin, unanständig her - hauptsoch lustig is![]()
Anständig...phhhhh wia langweilig..Püppi, mia san anschtändig und lustig, hey, des is ja des Geniale an der Sach!!!
![]()
Gud Moang,Anständig...phhhhh wia langweilig..![]()
Gabi do host woi rechtGud Moang,
geh Hubert... Wenn´s bei uns langweilig wa, dann dat´s doch do go net schreim, oda?
LG
Gabi
Griaß Eich,Gabi do host woi recht
denn lästern konn er nua zu guad![]()
Wiaso, fahrst jetzt doch in de Vogesen mit. ?du der hod Stress zwenga seim Buam..
der heiret ja nagsden Samsdog...
danoch werman wieder aufm Gnack hom![]()
Is owa a liawa Vata, wenn er sich an Streß macht wegam Buam!!!! Mei liab!!!du der hod Stress zwenga seim Buam..
der heiret ja nagsden Samsdog...
danoch werman wieder aufm Gnack hom![]()
Vogesen san ´nach wie vor no ned sicher..Wiaso, fahrst jetzt doch in de Vogesen mit. ?
Im Gnack...... do sieht ma di ja gar nimma.![]()
schdimmd ned..
i muas am Wochende arbeiten, und da Koni hod Bereitschaft und des bei dem Weda
so und jetzt werds dann wieda hoassn..
jedm wias zustäd![]()
Pfiad Eich, lost´ses Eich guad geh!so mia verdünnisiern uns moi..
gehn no essn.. mmmmhhhhh
Hubert mia san beim Martini kimmst a no![]()
Konn des sei, das Du bei oana großn mittlaweile italenischen Bank abadsdHallo alle zammn....
so nun bini in München und des Einleben is goar net so ohne.....muass mi a die Sprache gewöhnen und die sind hier anders..... klar....
was i scho öfters ghört han war "watsch'n abholn".... ich bin direkt am tucherpark....aber bis jetzt hab ich ausser parkplatz suchen no net viel in der gegend gesehen.....
der verkehr is voll chaos.....net a mol mit dem moped däd mir des was bringen aus unterhaching daher zu fahrn.....so ein bullshit.... es gibt öffentliche....aber ich schlepp mi mit dem laptop ztod.....
auf zukunft naus gsehn is des nix mit dem audo....muss wohl doch auf s-bahn und bus umsteigen.....
ehrlich gsagt, hab i jetza nimmer glesen, was ihr so gschriebn habt....i dacht i erzähl a bisl über meine erlebnisse in und um münchen
wenn ihr mir tipps habt wär i euch dankbar
i mog zwar des ganze hier......aber: DAHOAM is DAHOAM on da bleib i au wohna![]()
ersteres..... im Bereich Projektmanagement....Konn des sei, das Du bei oana großn mittlaweile italenischen Bank abadsdOda in am großn Hotel
![]()
Du bist im Schwoabaländle und soagst nix.Servus midanand!
Bin wieda ausch dem Schwobeländle do und han an hoffa Spaß g`hett!
De Moni kimmd noch Minga und I foahr zu de Schwom! Lusde!![]()
Ja !Du bist im Schwoabaländle und soagst nix.
Sauber soag i.![]()
Na wohnsd Du jeds de ganze Zeit z`Minga oda bisd nur unda da Woch do?ersteres..... im Bereich Projektmanagement....![]()