An die Bayovaren

Diskutiere An die Bayovaren im Smalltalk und Offtopic Forum im Bereich Community; Hi Hubert, mia hama uns doch g´einigt, dass ma a Grupp´nfoto (zwecks meine schottischen Vorfahren) machan und do miaßt´s hoid schnei sei, mit...
B

beak

Gast
wia lang,

oa oder zwoa Stundn?

dr Gabi reicht oane. :D
Hi Hubert,

mia hama uns doch g´einigt, dass ma a Grupp´nfoto (zwecks meine schottischen Vorfahren) machan und do miaßt´s hoid schnei sei, mit Tipps austausch´n. Foto macha und blowan...:D

LG

Gabi

THE GHOST_909

THE GHOST_909

Modell
R 1200 GS Mod.`08
Ja weige! Wei so a Weißbier machd de Haud schee;)! Aba an Prosecco dring I scho a amoi, hier und do:p

coufi

coufi

Modell
F 650 GS
Dringa kannst ja nebenbei! Wos moanst wos des Spaß macht, so a Wann Prosecco, vor allem net alloa:D

mir düncht du host damit erfohrung :D:D:D
erzöh uns hoid a bissal wos, wia des so is, wenn ma ned allanig in ana bodwaun voi sprudlwossa huckt und des daun a no aussauft :p:p
jetzt tat mi des oba scho intaressiern. gö.;)

HvG

HvG

Modell
1200 GSA, jetzt riacht se nimma frisch
mir düncht du host damit erfohrung :D:D:D
erzöh uns hoid a bissal wos, wia des so is, wenn ma ned allanig in ana bodwaun voi sprudlwossa huckt und des daun a no aussauft :p:p
jetzt tat mi des oba scho intaressiern. gö.;)
Dann kimmt wieder dr Spruch...

" I glab, i hoab s´tiaf ins Glasl gschaut" :D

B

beak

Gast
Gud Moang,

ja mei, wea ko, dea ko, gell! Do kann ma si dann glei mid am Strohhalm in d´Wann sitzen. Bio-Whirlpool nennt ma so wos :D

LG

Gabi

H

Huberei

Modell
1200 GS Sondermodell 2009 und unser Dickschiff
Gud Moang,

ja mei, wea ko, dea ko, gell! Do kann ma si dann glei mid am Strohhalm in d´Wann sitzen. Bio-Whirlpool nennt ma so wos :D

LG

Gabi
Hallo Gabi

Bio-Whirlpool?

Bitte mit Bio-Weißbier( a sechas gibts):D und an Bio-Proseccos( kennst du an sechan)...:rolleyes:

THE GHOST_909

THE GHOST_909

Modell
R 1200 GS Mod.`08
A wos, de Gabi machd eh wieda an Rückziaga vom
Dringa kannst ja nebenbei! Wos moanst wos des Spaß macht, so a Wann Prosecco, vor allem net alloa:D
Mia lass`n `s uns na guad geh und Gabi schaugd na zua:D, wei einehupfa warad a deiarna Spaß;)

Moni70

Moni70

Themenstarter
Modell
XC / GS Rallye
Hallo alle zammn....
so nun bini in München und des Einleben is goar net so ohne.....muass mi a die Sprache gewöhnen und die sind hier anders..... klar....
was i scho öfters ghört han war "watsch'n abholn" :D .... ich bin direkt am tucherpark....aber bis jetzt hab ich ausser parkplatz suchen no net viel in der gegend gesehen.....
der verkehr is voll chaos.....net a mol mit dem moped däd mir des was bringen aus unterhaching daher zu fahrn.....so ein bullshit.... es gibt öffentliche....aber ich schlepp mi mit dem laptop ztod.....:eek::eek:
auf zukunft naus gsehn is des nix mit dem audo :mad:....muss wohl doch auf s-bahn und bus umsteigen.....
ehrlich gsagt, hab i jetza nimmer glesen, was ihr so gschriebn habt....i dacht i erzähl a bisl über meine erlebnisse in und um münchen :D:D
wenn ihr mir tipps habt wär i euch dankbar ;)

i mog zwar des ganze hier......aber: DAHOAM is DAHOAM on da bleib i au wohna :D:D

B

beak

Gast
Hallo alle zammn....
so nun bini in München und des Einleben is goar net so ohne.....muass mi a die Sprache gewöhnen und die sind hier anders..... klar....
was i scho öfters ghört han war "watsch'n abholn" :D .... ich bin direkt am tucherpark....aber bis jetzt hab ich ausser parkplatz suchen no net viel in der gegend gesehen.....
der verkehr is voll chaos.....net a mol mit dem moped däd mir des was bringen aus unterhaching daher zu fahrn.....so ein bullshit.... es gibt öffentliche....aber ich schlepp mi mit dem laptop ztod.....:eek::eek:
auf zukunft naus gsehn is des nix mit dem audo :mad:....muss wohl doch auf s-bahn und bus umsteigen.....
ehrlich gsagt, hab i jetza nimmer glesen, was ihr so gschriebn habt....i dacht i erzähl a bisl über meine erlebnisse in und um münchen :D:D

i mog zwar des ganze hier......aber: DAHOAM is DAHOAM on da bleib i au wohna :D:D

Hi Moni,

is ja net sehr berauschend, was da so schreibst. Du aber der Spruch mit der Watschn abhol´n is net representativ für die bayerische Bevölkerung, des song nur de, de seiwa gean oane mecht´n, aus wos füa an Grund a imma!
Wenn mia in Urlaub fohn und duach Minga miaßn, do graust mia jed´s moi. Mia duad de Hend so weh vom Kuppen, dass es hinterher nimma g´schpür! Mia g´foit iats Minga so mitt´ndrin a net besondas. Mia sama hoid Landeier... I kann ma scho voaschtein, wia des is, wennst des net gwohnt bist, owa Du bist no jung! Du schaffst des!!!

LG

Gabi

coufi

coufi

Modell
F 650 GS
Hallo alle zammn....

hi monal,

wialaung bist den in minga?

oiso bei uns in wien is da vakehr a ned so berauschend lustig. sche laungsaum wird wien zum parkplotz :(:(
oba bevur i mit de öffis fohr, drah i liaba 7 runden und suach parkplotz.
i kriag olle zuaständ wenn i mit bim und bus fohrn muass und erscht de u-bahn.... jössas na :eek::eek:

ois gebürtige wienerin liebe ich wien natürlich, oba der vakehr nervt gewaltig.

i wünsch dir jedenfois ois guate und kopf hoch.

lg
gerda

B

beak

Gast
unanständig - jö leiwaund. na dazö ruhig. i sogs kan weida. bleibt eh unta uns :D:D
Gei Gerda, Du woaßt wos i moan? :D:D:D Und unanschtändig, sam ma mia scho glei go net... Unanschtändig san de, de si wos dengan dabei! Stimmts oder hob i recht?

Bussi

Gabi

Thema:

An die Bayovaren

Oben