Chris13
Ich gehe mal davon aus das unsere kleine Ausfahrt aus wettertechnischen Gründen verschoben wird! Wenns gschlifane Hake rengt, kimmt mia de Kuh ä net ausm Steu!
Chris13
Chris13
...is zwar no a wengal hoiprig mid Deina Dialektk Chris, awa scheiss da nix, des wead scho!Chris13 schrieb:Ich gehe mal davon aus das unsere kleine Ausfahrt aus wettertechnischen Gründen verschoben wird! Wenns gschlifane Hake rengt, kimmt mia de Kuh ä net ausm Steu!
Chris13
mind schrieb:...is zwar no a wengal hoiprig mid Deina Dialektk Chris, awa scheiss da nix, des wead scho!
Des Weda is ma zwieda und so wias ausschaugt weads voam Sondog a ned bessa......
De gschliffan Hackln glawe kema ned, awa bei dera Vorschau moane is`s gscheida mia vaschiams.....
servus, head si guad o. kost des a a weng konkretisieren?Ampertiger schrieb:Ia Nosn,
ia reds oiwei blos vom fahrn.......jetzad mach i moi an vorschlog.
nehma näxte Woch Donnerschdog und Freidog frei und fahrma ins Friaul oder in tiroler südn.....
werd se doch oana findn der mit mia a bisserl umanandsaust.
oiso wia schaugts aus.??
Markus
hallo ampertinger, chris13 und mindAmpertiger schrieb:Ich bin öfter mal aufgestanden um über dich hinweg sehen zu können.....und um viell. den Grund zu finden, warum dauernd dein Bremslicht leuchtet