Mitarbeitermietmotorrad als Gebrauchte empfehlenswert?

Diskutiere Mitarbeitermietmotorrad als Gebrauchte empfehlenswert? im R 1200 GS und R 1200 GS Adventure Forum im Bereich Motorrad Modelle; soi i a no midmacha...bis da Wadlbeissa wida kimmt .... :D
HvG

HvG

Modell
1200 GSA, jetzt riacht se nimma frisch
Seas,
iaz wern uns boid de Moderadorn aussischmeissn,
wen ma so weidamacha.
Aba des Lebn is eh so trucka, a kloans Spassettl
derfma dann do no macha.
Pfiat Di.

soi i a no midmacha...bis da Wadlbeissa wida kimmt .... :D

H

hufra

Ja seas , da Hubert is a do dabei.
mia kanntn ins direkt amoi ibalegn, ob ma ned
a ausländischs untaforum aufmacha.
Den weida obn hod scho oana gsogt,
dos ma doharin deitsch schreibt.
wos moanst ?

Qunibert99

Qunibert99

Modell
R 1250 GS ADV
Ja seas , da Hubert is a do dabei.
mia kanntn ins direkt amoi ibalegn, ob ma ned
a ausländischs untaforum aufmacha.
Den weida obn hod scho oana gsogt,
dos ma doharin deitsch schreibt.
wos moanst ?
Seas Buam,
des war a Sach! Mir macha a Unterforum für´n Obabayrisch´n Zweig vom Forum auf.:eek: Wei späterstens im Juli bsucha eh olle( oda zumidest an hauffa an Franz z´Gamisch):D:cool:
Wei wos de Schwobn kenna ( Na need du Hubert;)) ois außa Englisch:D:D
kenna mir scho lang. Mir kenna nähmlich Borisch und Deitsch:confused:;):D

Pfürti nacha

H

hufra

Hawedieehre,
des kannt eich so raushenga, dos i iaz a no mei adress
do harin vakündt. Do warn dann an hauffa do, wei mei gartn
is vui scheena ois da cämpingblods am Hausberg.
Und außadem dad ins sowieso koana vasteh.
Bin gspannt, wanns ins iaz vaschieam.
Oda de Moderadorn wartn ob da vialleicht no wos kimmt,
und lacha se oans....:D:D:D
Nix fia unguad
Als Regel für die Übersetzung hätte ich da noch was:

Der immense Usus exterritorialer Vokabeln in der germanistischen Linguistik ist mit dezidiertem Fanatismus auf das maximale Minimum zu reduzieren!

Qunibert99

Qunibert99

Modell
R 1250 GS ADV
Grias di Franz,
na du sollst ned olle dei Address gebn!!!:eek:
Sonst ham ja mir koan blotz mehr im Juli.!!
Des machma scho unta uns aus.:D:D
Do kannt ja a jeda kemma.:mad:
Aba dia Idee mit deim Gart´n is ned schlecht, do kannt ma wos draus macha.

I geh jetzt schlaffa, bis moing.

Seras Franz:)

Thema:

Mitarbeitermietmotorrad als Gebrauchte empfehlenswert?

Mitarbeitermietmotorrad als Gebrauchte empfehlenswert? - Ähnliche Themen

• Erledigt 2 Sätze gebrauchter Pirelli Scorpion Trail 2

2 Sätze gebrauchter Pirelli Scorpion Trail 2: Ich biete hier zwei gebrauchte Sätze Pirelli Scorpion Trail 2 an. Satz 1: 1 Vorderreifen 120 / 70 R 19 M/C 60 V, Profil 4,0mm, DOT KW 47 aus...
  • Biete Sonstiges SP-Connect Hülle & Weather Cover iPhone 13pro, gebraucht

SP-Connect Hülle & Weather Cover iPhone 13pro, gebraucht: Moin, ich biete eine sehr gute gebrauchte SP-Connect Hülle für das iPhone 13 pro mit Wetterschutz an. Das Teil kostet regulär 39,99 und die...
  • Gebrauchtes Motorrad kaufen und entdrosselt zulassen ... in Berlin

Gebrauchtes Motorrad kaufen und entdrosselt zulassen ... in Berlin: Ich habe den Gebrauchtkauf eines gedrosselten Motorrads in Betracht gezogen, möchte es aber ungedrosselt. Wie das technisch geht, ist hier nicht...
  • Erledigt Touratech gebrauchte Spiegelverlegung Artikelnummer: 01-040-0648-0

Touratech gebrauchte Spiegelverlegung Artikelnummer: 01-040-0648-0: Hallo zusammen, ich habe neulich meine Garage aufgeräumt und ein paar Dinge gefunden, die ich nicht mehr benötige. Touratech gebrauchte...
  • Erledigt BMW Motorrad Navigator VI - Tauschgerät - Gebraucht, voll funktionsfähig - VB 400€

BMW Motorrad Navigator VI - Tauschgerät - Gebraucht, voll funktionsfähig - VB 400€: Verkaufe im Auftrag einen gebrauchten, voll funktionsfähigen BMW Motorrad Navigator VI, da die Besitzerin auf den Connected Ride Navigator...
  • BMW Motorrad Navigator VI - Tauschgerät - Gebraucht, voll funktionsfähig - VB 400€ - Ähnliche Themen

• Erledigt 2 Sätze gebrauchter Pirelli Scorpion Trail 2

2 Sätze gebrauchter Pirelli Scorpion Trail 2: Ich biete hier zwei gebrauchte Sätze Pirelli Scorpion Trail 2 an. Satz 1: 1 Vorderreifen 120 / 70 R 19 M/C 60 V, Profil 4,0mm, DOT KW 47 aus...
  • Biete Sonstiges SP-Connect Hülle & Weather Cover iPhone 13pro, gebraucht

SP-Connect Hülle & Weather Cover iPhone 13pro, gebraucht: Moin, ich biete eine sehr gute gebrauchte SP-Connect Hülle für das iPhone 13 pro mit Wetterschutz an. Das Teil kostet regulär 39,99 und die...
  • Gebrauchtes Motorrad kaufen und entdrosselt zulassen ... in Berlin

Gebrauchtes Motorrad kaufen und entdrosselt zulassen ... in Berlin: Ich habe den Gebrauchtkauf eines gedrosselten Motorrads in Betracht gezogen, möchte es aber ungedrosselt. Wie das technisch geht, ist hier nicht...
  • Erledigt Touratech gebrauchte Spiegelverlegung Artikelnummer: 01-040-0648-0

Touratech gebrauchte Spiegelverlegung Artikelnummer: 01-040-0648-0: Hallo zusammen, ich habe neulich meine Garage aufgeräumt und ein paar Dinge gefunden, die ich nicht mehr benötige. Touratech gebrauchte...
  • Erledigt BMW Motorrad Navigator VI - Tauschgerät - Gebraucht, voll funktionsfähig - VB 400€

BMW Motorrad Navigator VI - Tauschgerät - Gebraucht, voll funktionsfähig - VB 400€: Verkaufe im Auftrag einen gebrauchten, voll funktionsfähigen BMW Motorrad Navigator VI, da die Besitzerin auf den Connected Ride Navigator...
  • Oben