![HvG](/data/avatars/m/2/2608.jpg?1577655811)
HvG
- Modell
- 1200 GSA, jetzt riacht se nimma frisch
sag mir BescheidHubert paß auf, daß ich Dich nicht beim Wort nehm![]()
![Blinzeln ;) ;)](/styles/gsforum/smilies/wink.png)
sag mir BescheidHubert paß auf, daß ich Dich nicht beim Wort nehm![]()
...jetzt hob i zerscht mol gugga misse wo du her bischa verzähl niGS, des isch doch it bei ons im Ländle, des wisst i abr, odr moinsch Dus Unterländle, do kenn i mi noit so aus...
aber des Gebirge isch wohl ehr unddr dr Alb als uf dr Alb, weil Berg sen des jo koine, hechschdens a bar Hiegl......jetzt hob i zerscht mol gugga misse wo du her bisch
......aber des isch scho bei uns im Gebirge![]()
uff dr Alb oder Schwarzwald...mehr Gebirge gibts ned im Schwäbischen
wenn du Gebirge sagst, dann sag ich mal Schwarzwald
aber des Gebirge isch wohl ehr unddr dr Alb als uf dr Alb, weil Berg sen des jo koine, hechschdens a bar Hiegl...
Aber do doba fallt mr grad au niGS ei wo des sei kennt...
ha Hiegl hemma scho au bor wo ma kenne muß......![]()
iggit, an Lemberger.....des weiss ja sogar ich als Bayer, dass des koa guter Wein ist...jojo, dr Lemberg kenn i scho, aber ehr in rotr flissiger Form...![]()
kennsch du di im Schwarzwald et ausjojo, dr Lemberg kenn i scho, aber ehr in rotr flissiger Form...au et schlecht, aber weiß isch mir liaber
![]()
iggit, an Lemberger.....des weiss ja sogar ich als Bayer, dass des koa guter Wein ist...
@Schnucki: ich weiss partout ned wo ich die Hütte hinstellen soll, wenngleich ich meine sie zu kennen...![]()
Hallo BadenRT auf den Belchen darf man nicht mehr hochfahren. Ab Belchen Multen zu Fuss oder mit der SeilbahnDarf man auf den Belchen überhaupt noch hochfahren?
Ich meine nein.
kennsch du di im Schwarzwald et aus![]()
Darf man auf den Belchen überhaupt noch hochfahren?
Ich meine nein.
Darf man auf den Belchen überhaupt noch hochfahren?
Ich meine nein.
no musch halt aschdändig fahre no wirsch net geblitztdingsdnö, da fahr i nemme na, do werd i jedsmol geblitztdingsd... Aber gut dass die Stationären in D immer nur von vorne blitzen tun, aber Spaß macht das net...![]()