B
beak
Gast
Wer von Eich schreibt iat eigentlich so fleißig? Da Koni oder die Hildegard?Servus Gabi
mia is eana T-Shirt aufgfoin...
Aber es gibt nix z´maidn brav san´s gwesn
Wer von Eich schreibt iat eigentlich so fleißig? Da Koni oder die Hildegard?Servus Gabi
mia is eana T-Shirt aufgfoin...
Aber es gibt nix z´maidn brav san´s gwesn
und sunst gehts da no guat oder wieMIn diesem SinneFrohe Weihnachten!
Du, i suach ma mein Christbam iats scho aus, Du net?und sunst gehts da no guat oder wie
na, weu i stö ma 2 palmen ins wohnzimma und spauna hängemattn dazwischen und tram vom "barcardi feeling" .... im wintaDu, i suach ma mein Christbam iats scho aus, Du net?
Und a Bodwann mit a bo Delfine drin brüüüüüüüüüüüülllllllllllll!na, weu i stö ma 2 palmen ins wohnzimma und spauna hängemattn dazwischen und tram vom "barcardi feeling" .... im winta
und rundherum hupfn a poor primaten *brichwegvorlauterlachen*Und a Bodwann mit a bo Delfine drin brüüüüüüüüüüüülllllllllllll!
und rundherum hupfn a poor primaten *brichwegvorlauterlachen*
nau wenn do ka urlaubs-weihnachtsstimmung aufkummt, waun daunUngefähr so:
Ja, des war da Bam vom letzt´n Jo!!!!nau wenn do ka urlaubs-weihnachtsstimmung aufkummt, waun daun
des kummt drauf au, wohin ihr fahren woits??Ja, des war da Bam vom letzt´n Jo!!!!
Wia schaut´s eigentlich nächste Woch aus, bei Eich in Austria mit´m Weda?
Wa zum Üwaleng. Wahrscheinlich weam ma einfach moi draf los fohn, do wos Weda sche is, do sama mia ah! Dat scho gean kemma! Dat mi dann eh no mean!des kummt drauf au, wohin ihr fahren woits??
in wien sois ab mittwoch wieda sche sei.
wiaso, woits uns bsuachn kumma? i tat mi gfrein
is in Ordnung. tat mi gfrein.Wa zum Üwaleng. Wahrscheinlich weam ma einfach moi draf los fohn, do wos Weda sche is, do sama mia ah! Dat scho gean kemma! Dat mi dann eh no mean!
I mi a!is in Ordnung. tat mi gfrein.
wast jo, wie ich zum erreichn binI mi a!
Ich schreib da dann nur: "Whisky" Wos mogst füa oan am liabst´n?wast jo, wie ich zum erreichn bin
i varot da wos, eigentlich trink i gor ned so gern an whiskey. nur wenn sunst nix aundaus do is i trink liaba gin, wein oder schnops, oba den leitspruch loß ma uns schoIch schreib da dann nur: "Whisky" Wos mogst füa oan am liabst´n?
Guad, dass Du iats des schreibst: Gott sei Dank! I mog den nämlich a net. An Grappa mog i, des is so ziemlich da oanzige Schnaps, den i dring (host eh scho seiwa g´seng ) Du mit Rotwein geht des a!i varot da wos, eigentlich trink i gor ned so gern an whiskey. nur wenn sunst nix aundaus do is i trink liaba gin, wein oder schnops, oba den leitspruch loß ma uns scho