HvG
- Modell
- 1200 GSA, jetzt riacht se nimma frisch
sog moi spinnsd
wia konnsd du uns ois "Sauhaufa" bezeichnen
wia kimmst denn gnäda auf des
I steah dazua, denn bei dem Haufa gfoits ma.
sog moi spinnsd
wia konnsd du uns ois "Sauhaufa" bezeichnen
wia kimmst denn gnäda auf des
I steah dazua, denn bei dem Haufa gfoits ma.
i bin immer scharmantBist heid wieda sehr scharmant, mein lieba Scholli!!! Sauhaufa... oißo... Sad´s Iah heid Moped g´fohn?
Griaß Eich,Mia scho...
warn bei mein Leit in Ellmau am Wilden Kaiser.
Und heit gehts mit da großen und a poor andere aus unsara Eckn auf a Rundn. Iwoas aber no ned wos uns hieverschlogd.
Wos lauft bei eich heit?
Ja Mald, woas jetzt...Griaß Eich,
is ganz sche woam zum Fohn Owa i schwing mi heid Namidog a af mei Q-Anita, af a Bayerwoid-Rundn.
Vui Schpaß Eich Olle!!!
Ja Mald, woas jetzt...
oamoi is dirs skoit, dann wieder zwarm......
wia soi i des versteah ?
Grüsch Ditsch,hi leuts,
nach an aunstrengenden WE on Tour, möd i mi wieda zruck.
wenn's eich interessiert: do gibts ois davo zum lesen und zum auschaun:
http://www.motour.at/forum/viewtopic.php?t=1422
lg
gerdal
Grüsch Ditsch,
Du der Bes´n in da Landschaft, do hod irgend a oide Hex iah Moped weg gworfa
Echt sche, owa Dei Mo kann doch fotografier´n!
Bin heid teilweise alloans untawegs g´wesn und woat a Fotos macha, dann hob i so a schene Schtreck g´fund´n, dass i an´s fotografian nimma denkt hob... Koane Autos, geile Kurv´n und fast kein Bitumen af da Straß!
Den Familiendog hob ich vorgestern und gestern g´habt, aber nicht bitumenfrei, weil bei dene glitscht an ganz´n Dog umanandNa Madls,
dann habts ihr ja an scheener Doag ghabt, freit mi.
I hoab ganz auf Familie gmacht, des war a Bitumenfrei.
muass a ob und zu seiNa Madls,
dann habts ihr ja an scheener Doag ghabt, freit mi.
I hoab ganz auf Familie gmacht, des war a Bitumenfrei.
söba fohrn is do no imma des gscheitasteMei Freindin hod mia gestan nach eanana Ausfahrt g´schriem, dass er zu schnei g´fohn is, d´Kurv´n sauwats eng, Musik sauwats laut wa... Und do is mia des eig´foin...
I hoff ia kinnt´s es o´schaun
Net nur des g´scheideste, sondan a des schenste!!!söba fohrn is do no imma des gscheitaste
sowieso, außerdem a empanziperte frau vo heut, mocht se do ned vo da willkür eines/Ihres mannes abhängig. wo kamat ma denn do hi, wenn i ned a auf da mopeds mochn kunntat wos i wüNet nur des g´scheideste, sondan a des schenste!!!
sowieso, außerdem a empanziperte frau vo heut, mocht se do ned vo da willkür eines/Ihres mannes abhängig. wo kamat ma denn do hi, wenn i ned a auf da mopeds mochn kunntat wos i wü
gaunz noch dem motto: söbst is de frau und erscht recht aufn moped
Ja, i hob ja eascht s´Moped fohn o´gfangt, nachdem ich g´merkt hob, dass i s´Autofohn net kann
Da Hubertl is fertisch und zwar vom "Familiendog"...na so gehts a .. und i hobs mopedfohrn augfaunga, damit i am WE a ausred hab um ned daham zu putzn
außerdem wos'd mauna kennan kennan wir scho laung und des zumeist a no vü bessa außerdem samma mir multitaskingfähig
jetzt kummt sicha boid wida a spruch vom hubertl "derf i a wieda mitmochn"
JO hubertl DU derfst